Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:@Jo'tje: zie ik IEDEREEN ? NEE
@Kris: lees jij alleen het RD ? Ook de kakkineuze kranten hadden het over dit paar. Zlefs JPB stuurde smsjes.
@Annet76: over oordelen gesproken !!!
Iemand plaatste onlangs de opmerking (ik weet even niet meer waar precies) is dit refoweb ? We kunnen het beter remoweb noemen !
Men valt elkaar hier aan, als je even niet in het pulletje van de vrijdenkers past, zie andere topics.
Geen wonder dat sommige mensen afhaken.
jip_86 schreef:Wegwijsbeurs met de oranjecommercie vergelijken gaat wel ver hoor. Heel Nederland gaat toch ook niet ineens in een rokje lopen op de dagen dat het wegwijs is. Ook geen reclame van Ziggo gehad 'hoe Wegwijs-ready ben jij?'
schelpje3 schreef:@Kris: lees jij alleen het RD ? Ook de kakkineuze kranten hadden het over dit paar. Zlefs JPB stuurde smsjes.
schelpje3 schreef:@Annet76: weet jij wat een knipoog betekent ? Het orthotijdperk ligt al een poosje achter me.
Ik moet hier steeds lezen dat refo's eens onder hun steen vandaan moeten kruipen, ben ik er zo eentje die van alles leest en ziet, is het ook weer niet goed. Dan wordt er opeens gesuggereerd dat ik story, prive, of o no, de telegraaf zou lezen.
Zou het niet zo kunnen zijn dat ik bijv die YO + W op een andere manier, dus persoonlijk zou kennen ?
En jij hebt net zo goed een oordeel over mensen, ik lees nogal eens reacties van je, niet altijd even aardig.
schelpje3 schreef:@Jo'tje: zie ik IEDEREEN ? NEE
@Kris: lees jij alleen het RD ? Ook de kakkineuze kranten hadden het over dit paar. Zlefs JPB stuurde smsjes.
@Annet76: over oordelen gesproken !!!
Iemand plaatste onlangs de opmerking (ik weet even niet meer waar precies) is dit refoweb ? We kunnen het beter remoweb noemen !
Men valt elkaar hier aan, als je even niet in het pulletje van de vrijdenkers past, zie andere topics.
Geen wonder dat sommige mensen afhaken.
schelpje3 schreef:Maar ik kan me niet herinneren dat ik iemand op denigrerende wijze (zoals Annet76 doet, en niet alleen bij mij) neerzet als dom blondje.
schelpje3 schreef:Nou Marnix, scherpe reacties komen altijd uit dezelfde kokers ! Ik vind jou ook behoorlijk scherp, maar kan het van jou hebben, omdat jij niet die ondertoon hebt. Dat heb ik je al meerdere malen gezegd.
Wat is er mis met voorbeelden ?
Het geeft aan wat er kan gebeuren.
Ik heb gezien hoe voetbalgekte een huwelijk totaal ontwrikte.
Nu kun je overal een afgod van maken, maar het is misschien een eyeopener voor iemand, bovendien gaat het hier over de voetbal en niet over ontspoorde dominees of ouderlingen. (misschien ook wel door voetbal)
Ik kan na een aantal reacties van iemand wel aflezen in hoeverre iemand over alles nadenkt en zijn /haar leven inricht.
Zeker als iemand vrij open vertelt.
Maar ik kan me niet herinneren dat ik iemand op denigrerende wijze (zoals Annet76 doet, en niet alleen bij mij) neerzet als dom blondje.
Of dat zij maar ervan uitgaat dat ik alle roddelbladen zit te lezen.
Misschien woon ik wel op Volendam ?
Of hadden wij zakelijk met haar te maken ?
Dat is onbesproken !
Als je iets meer weet te vertellen over de "sterren" lees je dus de verkeerde krant, roddelbladen, of kijk je RTL boulevard.
Ik heb familieleden die geen van dat alles hebben, maar meer weten over de laatste nieuwtjes uit showbizz dan ik ! Lang leve internet, wat dan wel mag.
Memmem schreef:Beste mensen, wilt u niet op de persoon spelen dat verziekt een normale discussie!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten