games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Re: games

Berichtdoor Mortlach » 26 mei 2010 23:44

Spons schreef:wel , dat is zeker aan te raden, wat een sfeer, wat een omgevingen , wat een lui lopen er in rond,

Ik moet nog kijken wat er gebeurd als je bij een duel iemand niet door het hoofd schiet maar alleen zijn wapen uit zijn handen schiet. Wat meer honour punten waarschijnlijk...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Faramir

Berichtdoor Faramir » 27 mei 2010 06:12

Mortlach schreef:
Spons schreef:wel , dat is zeker aan te raden, wat een sfeer, wat een omgevingen , wat een lui lopen er in rond,

Ik moet nog kijken wat er gebeurd als je bij een duel iemand niet door het hoofd schiet maar alleen zijn wapen uit zijn handen schiet. Wat meer honour punten waarschijnlijk...

Dat is mij de eerste keer gelukt. Ik kreeg er idd punten voor. De man rende weg nadat ik zijn revolver uit de hand had geschoten. Nooit meer last van gehad. Tot nu toe slechts 1 keer een duel gedaan.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 27 mei 2010 11:58

Faramir schreef:
Mortlach schreef:

Dat is mij de eerste keer gelukt. Ik kreeg er idd punten voor. De man rende weg nadat ik zijn revolver uit de hand had geschoten. Nooit meer last van gehad. Tot nu toe slechts 1 keer een duel gedaan.

Ik een paar, en in de laatste schoot ik het wapen uit zijn handen, maar vervolgens ook door zijn hoofd.... oeps... #-o

Faramir

Berichtdoor Faramir » 30 mei 2010 16:13

Mortlach schreef:Ik een paar, en in de laatste schoot ik het wapen uit zijn handen, maar vervolgens ook door zijn hoofd.... oeps... #-o

Ja ach, dat kan gebeuren he.

Ik heb vanmiddag voor het eerst online gespeeld, dat was wel leuk. Ik ben inmiddels lvl 4 en heb dus een paard. Heb me vermaakt in een posse, alleen jammer dat sommigen het principe van samenwerken niet doorhebben. Het werkt namelijk niet zo fijn samen als je enkele keren in de rug geschoten wordt.

Zojuist enkele shootouts gedaan. Erg vermakelijk om elkaar te besluipen, alhoewel enkele het spelletje niet helemaal doorhadden volgens mij....

haring
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor haring » 31 mei 2010 00:18

wat voor spellen speel je het liefst?

Ik speel nu vaak battlefield 2 8)
*onderschrift verwijderd door moderator*

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 02 jun 2010 19:37

ik speel sinds een tijdje Desert operations

heeft wel wat weg van axis & allies, hoe verder je komt in het spel hoe meer mogelijkheden je krijgt
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 02 jun 2010 21:55

Mortlach schreef:in de laatste schoot ik het wapen uit zijn handen, maar vervolgens ook door zijn hoofd.... oeps... #-o

Ik heb gisteren mijn eigen paard neergeschoten :P
Te kleine hoek, en toen zat de hals van mijn paard ertussen.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 02 jun 2010 23:15

LOL, daarna toch wel gevild voor de huid en het vlees, hoop ik. :wink:

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 02 jun 2010 23:24

Nee, dat was tijdens een missie dus ik was gelijk af.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 03 jun 2010 16:24

Ik heb sinds gisteren ook 3D Dot Game Heroes binnen. Sommige mensen noemen het een ode aan de klassieke Zelda game; anderen noemen het een complete rip-off.

Maar goed, als je dus Zelda wilt spelen zonder het oogzeer van de graphics uit de vorige eeuw, dan is het een aanrader. Gamplay, visuals, level design, verhaal, muziek, allemaal zowat identiek, en dat is niet verkeerd als het origineel zo'n klassieker als Zelda is.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 07 jun 2010 17:42

Ondertussen ook nog behoorlijk ver in Prince of Persia, The Forgotten Sands, en dat spel is qua level-design toch wel erg amusant. De routes die je door de ruimtes moet afleggen zijn altijd wel redelijk duidelijk, maar vergen een fijn ritme van knoppen drukken.

Eén van je krachten is bijvoorbeeld dat je water kan bevriezen om zo tegen bevroren watervallen op te rennen of waterstralen die uit de muur komen als trapeze kan gebruiken. Wat je dus soms tegenkomt is een afgrond met twee van die waterstralen en een watervalletje in het midden. Je moet het water bevriezen om aan de eerste straal te kunnen gaan hangen, maar dan kun je dus niet door de waterval. Het is dus springen, bevriezen, springen, snel loslaten om door de waterval heen te komen, snel weer bevriezen om aan de volgende straal te gaan hangen. Het geeft behoorlijk wat voldoening als je je succesvol door zo'n hindernisbaan gewerkt hebt.

Op dit moment kan ik ook hele stukken muur massief of juist niet maken, en teleporteren op bepaalde punten. Er moeten niet al te veel krachten meer bijkomen, want anders kom ik straks vingertjes tekort.

Alleen het vechten is drie keer niks. De aanvallers zijn behoorlijk sloom en je hebt een zeer beperkt arsenaal aan aanvalsbewegingen. Ook als er wat grotere monsters verschijnen is de beste tacktiek tussen zijn benen gaan staan, want dan kunnen ze je niet raken, en vervolgens dat grote monster het legertje kleinere monsters aan gort laten slaan. Maar spannend wordt dat allemaal niet.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 08 jun 2010 21:27

Bah.

Aan het eind van Prince of Persia een verkeerde sprong gemaakt, waarna het spel een beetje in de war raakte en me een heel stuk terug bij een checkpoint dumpte. Maar omdat dat de scripting in de war schopte is de deur van die kamer dicht. En er zijn géén eerdere checkpoints waar ik naar terug kan. Enige optie voor zover ik die nu zie is opnieuw beginnen. Misschien later een keertje dan.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 15 jun 2010 18:03

Woot nieuwe Zelda, Donky Kong terug, Golden Eye... Nintendo 3d !

michielboy
Mineur
Mineur

Berichtdoor michielboy » 20 jun 2010 13:00

ik speel tegenwoordig cod 6.

ik ben al 2 x in een hackserver gekomen:O ik was eerst level 49 en toen ineens level 70 en toen heb ik prestige mode gedaan was ik level 15 kwam ik weer in zon server was ik weer level 70:P
niet gereformeerd wel lid

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 20 jun 2010 13:33

knap hoor

Terug naar “Archief”