Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor kwebbel » 02 jun 2010 09:02

ik wil ook geen bikini aan. Ik heb er het figuur niet voor (vind ik zelf) maar een badpak vind ik dan weer te ouderwets, daar zie ik altijd oudere vrouwen in lopen (met alle respect!!!! :mrgreen: )
ik heb daarom 2 jaar geleden een tankini gekocht. Ietsjes blote buik en voor de rest bedekt :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 jun 2010 09:20

Lalage schreef:
Evelien schreef:ja behoorlijk (al heb ik hem nog niet aan gehad hoor). :wink:

wow knap hoor, ik zou er niet in durven ;) doe mij maar een badpak

ik moet wel zeggen dat het broekje een boxertje is en het boven stuk behoorlijk bedekt is.

Ik heb een tankini, bikini en een badpak.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 02 jun 2010 09:26

Prima toch. Ik vind tankini's altijd wel mooi. En als je toch niet heel erg zeker bent over je figuur kan ik me voorstellen dat het een stuk prettiger is dan een bikini.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 02 jun 2010 10:42

Dat is voor onzekere mannen dan weer wat lastiger ;) Tsjonge, hebben ze ook eens een nadeel :mrgreen:
pobody's nerfect

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 jun 2010 10:44

:lol: :lol:

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 02 jun 2010 10:54

Ik zie de laatste tijd anders best leuke badpakken hoor, hoeft echt niet ouderwets te zijn. Ik heb er zelfs nog over gedacht om er een te kopen maar ik ga toch bijna nooit zwemmen dus mijn goedkope H&M bikini voldoet nog prima. Maar een tankini is ook wel een goede oplossing als je onzeker bent over je figuur, en dat kan ook heel leuk staan vind ik.
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 02 jun 2010 11:36

Jo'tje schreef:Dat is voor onzekere mannen dan weer wat lastiger ;) Tsjonge, hebben ze ook eens een nadeel :mrgreen:

Die zullen dat vast wel iets minder sterk hebben... en sneller weer een shirt aantrekken op het strand :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 jun 2010 11:49

Nina87 schreef:Ik zie de laatste tijd anders best leuke badpakken hoor, hoeft echt niet ouderwets te zijn. Ik heb er zelfs nog over gedacht om er een te kopen maar ik ga toch bijna nooit zwemmen dus mijn goedkope H&M bikini voldoet nog prima. Maar een tankini is ook wel een goede oplossing als je onzeker bent over je figuur, en dat kan ook heel leuk staan vind ik.
Een badpak kan idd niet ouderwets zijn, ik heb er alleen zulke gruwelijke ervaringen mee. M'n oma vond mijn badpak te bloot en ik moest direct met een handdoek omgeslagen het strand verlaten. Het liefst direct vanuit de zee aankleden. Bovendien kreeg ik ooit een badpak met van die gruwelijke blauwe zeilschepen erop. Nu heb ik een felroze met blauwe randjes enzo, gaaf :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 02 jun 2010 12:03

na mijn bevalling heb ik ook een badpak gekocht. je hebt echt hele leuke! ik heb een zwarte met knalroze en wit. zit eraan te denken om voor de vakantie nog een tankini te halen, maar ik heb voor mezelf besloten dat het gebeurd is met de bikini's 8)
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 02 jun 2010 12:56

Een badpak hoeft helemaal niet ouderwets te zijn. Behalve als je van die typische klassieke corrigerende (buik weg) modellen hebt :lol:
Zelf heb ik zo'n eentje van Speedo met zo'n ronde rugopening aan de achterkant, maar die gebruik ik alleen voor trainingen.
Enne... als je moelijk kunt kiezen tussen een bikini of badpak kun je naast tankini's altijd nog overgaan op de
monokini's en semikini's :wink:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 02 jun 2010 13:22

of de Boerkini :D

Ik vind die monokini's en semikini's trouwens vreselijk om te zien :)

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 02 jun 2010 14:29

Al die kini's moest ik eerst even googelen hoor, maar die mono en semi-dingen zijn inderdaad geen gezicht :?
Hier kennen ze alleen bikini's, moest ik eerst ook wel even aan wennen, maar nu geen probleem meer mee ;)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 02 jun 2010 21:48

Ik vind zelf tankini's wel dikker maken. Een badpak vind ik dan weer slanker 'afkleden'. Ik draag gewoon een bikini, al die strepen op mijn buik laten toch wel zien dat er nou eenmaal een kind in zat, en ik heb een positiebikini(vraag me niet waarom dat ding zo heet, het is een hele gewone), en die heeft wel een lekker hoog broekje, dat vind ik ideaal. Daarmee bedek ik mijn buik prima :) Ik zwem gewoon sowieso niet zo heel graag, maar als het lekkerder weer wordt zoals nu, dan duik ik toch echt het zwembad in bij mijn schoonouders en in Italie het meer. Al ga ik niet zo snel zomaar in bikini bij mijn schoonouders op het terras zitten, dan doe ik altijd weer iets aan, terwijl de rest dat wel allemaal gewoon doet.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 02 jun 2010 22:07

Ik durf ook absoluut geen bikini te dragen :oops:, de laatste jaren heb ik een tankini, daarvoor altijd een zwempak. Vind een tankini wat prettiger, doordat je daarbij een wat 'steviger bovenstukje' hebt. Laatst een nieuwe tankini gekocht, fleurig, al vind ik dat toch dan ook best wel weer eng omdat ik bang ben om op te vallen :oops:. Beetje onzin natuurlijk, in een zwarte zien ze me toch net zo goed lopen :-k... Heb h'm gekocht, 'k vond hm juist zo leuk, en ga h'm nu ook dragen :).
Wat de toekomst brengen moge........

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 02 jun 2010 22:20

hmmm.... waarom heerst er hier toch zoveel bikini en tankini angst?
Ben best mager en daar ben ik ook nou niet bepaalt trots op, toch laat me er echt niet van weerhouden een bikini te dragen hoor!
Bovendien, er zullen toch best meer vrouwen zijn die 'sporen' achter gelaten hebben dat ze kinderen op de wereld hebben gezet.
Dus dames!! ;)

Terug naar “Archief”