ik heb daarom 2 jaar geleden een tankini gekocht. Ietsjes blote buik en voor de rest bedekt

Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Evelien schreef:ja behoorlijk (al heb ik hem nog niet aan gehad hoor).
wow knap hoor, ik zou er niet in durvendoe mij maar een badpak
Jo'tje schreef:Dat is voor onzekere mannen dan weer wat lastigerTsjonge, hebben ze ook eens een nadeel
Een badpak kan idd niet ouderwets zijn, ik heb er alleen zulke gruwelijke ervaringen mee. M'n oma vond mijn badpak te bloot en ik moest direct met een handdoek omgeslagen het strand verlaten. Het liefst direct vanuit de zee aankleden. Bovendien kreeg ik ooit een badpak met van die gruwelijke blauwe zeilschepen erop. Nu heb ik een felroze met blauwe randjes enzo, gaafNina87 schreef:Ik zie de laatste tijd anders best leuke badpakken hoor, hoeft echt niet ouderwets te zijn. Ik heb er zelfs nog over gedacht om er een te kopen maar ik ga toch bijna nooit zwemmen dus mijn goedkope H&M bikini voldoet nog prima. Maar een tankini is ook wel een goede oplossing als je onzeker bent over je figuur, en dat kan ook heel leuk staan vind ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten