Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Schipje
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor Schipje » 30 mei 2010 17:59

Ik las net pas ag haar reactie, zelfde vraag...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 mei 2010 18:28

Oh, kindlief ligt in zijn eigen bed op onze kamer, tegen ons bed aan! Ik vind het zo spannend! We zitten elkaar nu echt zo aan te kijken van 'wat gaat hij doen?'

Oh..... hij lag net nog heel lief tegen zijn 'baby' (een stoffen pop die we in Nigeria gekocht hebben) aan te praten. Maar nu is het heel stil. We gaan dalijk kijken. Ik vind het zo spannend!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 30 mei 2010 18:59

Galateia schreef:Oh, kindlief ligt in zijn eigen bed op onze kamer, tegen ons bed aan! Ik vind het zo spannend! We zitten elkaar nu echt zo aan te kijken van 'wat gaat hij doen?'

Oh..... hij lag net nog heel lief tegen zijn 'baby' (een stoffen pop die we in Nigeria gekocht hebben) aan te praten. Maar nu is het heel stil. We gaan dalijk kijken. Ik vind het zo spannend!

Waarom heb je hem op jullie kamer?

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 30 mei 2010 19:02

Schipje schreef:Ik las net pas ag haar reactie, zelfde vraag...

:oops: dacht dat het een algemene term was ( las het wel vaker ergens anders) maar ze kreeg 4 flessen van 210 en de laatste was als wij naar bed gingen, daar moesten we haar wakker voor maken (vandaar droomflesje). nu krijgt ze 's ochtends pap van bordje en tussen door drinken en 's middags pap uit flesje , dan tussen door drinken en fruit. 's avonds avondeten. en voor het naar bed gaan een gewone fles. dus eigenlijk mist ze een hele fles, dus moet ze toch ergens anders haar vocht vandaan halen :-k
maar misschien is het idd een kwestie van wennen, als ze echt dorst heeft zal ze toch wel gaan drinken :) ( overbezorgde moeder misschien 8-[ )

ben benieuwd of het lukt hoor galateia!
Afbeelding

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 mei 2010 19:31

Schipje schreef:
Galateia schreef:Oh, kindlief ligt in zijn eigen bed op onze kamer, tegen ons bed aan! Ik vind het zo spannend! We zitten elkaar nu echt zo aan te kijken van 'wat gaat hij doen?'

Waarom heb je hem op jullie kamer?

Omdat hij sinds zijn adoptie in oktober tussen ons in heeft geslapen. Dus in ons bed.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 mei 2010 19:32

Papa ligt er nu naast. Hij riep heel mooi net: 'Papa, waar ben je?' Zo mooi hebben we hem nog nooit horen praten :mrgreen:

Hij vindt het echt heel erg spannend allemaal. Hij is al tig keer uit zijn bed, in het onze gekropen, weer terug, etc. Hij wil nu toch echt wel heel graag in zijn eigen bedje slapen, dus papa ligt op ons bed met een arm in zijn bedje. Het is stil boven. We gaan het wel zien...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 30 mei 2010 19:41

Spannend hoor, Galateia!

Ilona heeft 6 maanden bij ons op de kamer geslapen, (hadden toen maar 1 slaapkamer. :))
en weet nog wel de eerste nacht op haar eigen kamer...

Spannend en raar !

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 30 mei 2010 20:09

ha Danique toen tien maanden bij ons, kamers genoeg maar ach je doet het nooit weer..vondt het heerlijk. Ylana ligt er nu ook weer en van mij mag het weer tien maanden duren.. :)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 30 mei 2010 20:10

Galateia schreef:Papa ligt er nu naast. Hij riep heel mooi net: 'Papa, waar ben je?' Zo mooi hebben we hem nog nooit horen praten :mrgreen:

Hij vindt het echt heel erg spannend allemaal. Hij is al tig keer uit zijn bed, in het onze gekropen, weer terug, etc. Hij wil nu toch echt wel heel graag in zijn eigen bedje slapen, dus papa ligt op ons bed met een arm in zijn bedje. Het is stil boven. We gaan het wel zien...

Komt wel goed joh, en anders weer lekker tussen in morgen en overmorgen en dan...kan je weer oefenen :D `t begin is er al!!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 30 mei 2010 20:53

liefje schreef:ha Danique toen tien maanden bij ons, kamers genoeg maar ach je doet het nooit weer..vondt het heerlijk. Ylana ligt er nu ook weer en van mij mag het weer tien maanden duren.. :)

Ja, ik vond het ook heerlijk hoor... Als we nog een kindje mogen krijgen, zou ik het ook zo weer doen. :)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 31 mei 2010 05:01

Nou, hij heeft in zijn eigen bed geslapen, hoor! Hij slaapt nog steeds, uiteraard. Hij vond het echt zo mooi, maar wilde wel een hand van ons voelen en hij ligt nu dan ook tegen ons bed aangedraaid. Echt heel schattig. Maar nee, IN ons bed, dat mocht natuurlijk wel, maar zijn eigen bedje was toch wel zo mooi...

Maar papa en mama hebben wat minder geslapen, hoor. Al sinds oktober ligt ons mooie mannetje tussen ons in. Je voelde hem altijd. Een armpje om je nek, zelf even een kusje geven... ik heb hem vannacht serieus vreselijk gemist :(

Maar dat zal er wel bij horen :mrgreen:

Het was eigenlijk niet eens de bedoeling om hem gisteren al in zijn eigen bedje te leggen. We hadden eind van de middag zijn bed verplaatst, om er aan te wennen. Hij was afgelopen week een keertje midden in de nacht wakker geworden en vond het heel gezellig naast papa en mama. Dat was nog nooit gebeurd en het leek heel erg op wat hij deed, toen hij er aan toe was om alleen in slaap te vallen een aantal weken geleden. Dus we hadden zijn bedje omgezet, zodat hij alvast aan de aanwezigheid ervan kon wennen. Maar... toen wilde hij dus echt meteen in!

Nou ja, prima, natuurlijk. Maar ik heb er beroerd van geslapen 8)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 31 mei 2010 07:35

aaah!! vind zo mooi te lezen hoe jullie de hechtign maar zo goed mogelijk te doen verlopen...

Wat is het toch... wat bij kinderen zo trekt aan een vuilniswagen! :lol: :lol:

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 31 mei 2010 07:50

onze jongste moet wel eens in ons bed. De oudste zit dan hardop te leren, en dan is het niet handig dat ze in haar eigen bed gaat( de slapen samen, oudste is 15 en jongste is 6)
Als ik naar bed ga laat ik haar naar d'r eigen bed lopen, iedere keer probeert ze weer dat ze mag blijven liggen. De één kan niet slapen als het kind er niet ligt ( zie boven) en de ander kan niet slapen als het kind er wél ligt.

Lekker maar in haar eigen bed. Als papa op zaterdag en zondag ( voor de beesten) vroeg uit bed moet is ze welkom.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 31 mei 2010 11:35

Hij is volgens manlief (ik werk vandaag, dus papa is thuis) echt nog knuffeliger dan hij normaal al is! En hij mist mama vandaag hel erg, dus hij heeft al verschillende keren gebeld en dan brabbelt hij van alles.

Zucht. Wat houd ik toch veel van dat mooie bruine wezentje :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 31 mei 2010 11:56

@Galateia: wat is jullie manneke tochknap dat hij al zo stoer in zn eigen bed slaapt :) Grappig dat jullie zelf slechter sliepen dan hem ;) Wij hebben M door ruimtegebrek nooit op de kamer gehad maar hadden de eerste nacht wel de babyfoon aan. Wat was het spannend om een babietje in huis te hebben :8>
Thee? Mogen jullie thee geven aan kindjes in NL? Daar sta ik van te kijken!! Hier wordt het zo erg afgeraden. Michael krijgt alleen water of biologische volle melk.

Terug naar “Archief”