Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Oh, kindlief ligt in zijn eigen bed op onze kamer, tegen ons bed aan! Ik vind het zo spannend! We zitten elkaar nu echt zo aan te kijken van 'wat gaat hij doen?'
Oh..... hij lag net nog heel lief tegen zijn 'baby' (een stoffen pop die we in Nigeria gekocht hebben) aan te praten. Maar nu is het heel stil. We gaan dalijk kijken. Ik vind het zo spannend!
Schipje schreef:Ik las net pas ag haar reactie, zelfde vraag...
Schipje schreef:Galateia schreef:Oh, kindlief ligt in zijn eigen bed op onze kamer, tegen ons bed aan! Ik vind het zo spannend! We zitten elkaar nu echt zo aan te kijken van 'wat gaat hij doen?'
Oh..... hij lag net nog heel lief tegen zijn 'baby' (een stoffen pop die we in Nigeria gekocht hebben) aan te praten. Maar nu is het heel stil. We gaan dalijk kijken. Ik vind het zo spannend!
Waarom heb je hem op jullie kamer?
Galateia schreef:Papa ligt er nu naast. Hij riep heel mooi net: 'Papa, waar ben je?' Zo mooi hebben we hem nog nooit horen praten![]()
Hij vindt het echt heel erg spannend allemaal. Hij is al tig keer uit zijn bed, in het onze gekropen, weer terug, etc. Hij wil nu toch echt wel heel graag in zijn eigen bedje slapen, dus papa ligt op ons bed met een arm in zijn bedje. Het is stil boven. We gaan het wel zien...
liefje schreef:ha Danique toen tien maanden bij ons, kamers genoeg maar ach je doet het nooit weer..vondt het heerlijk. Ylana ligt er nu ook weer en van mij mag het weer tien maanden duren..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten