Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Met grote zorg beluister en bekijk ik weer de "Hooge Heeren" van de diverse partijen. Tjonge, ze doen zo hun best. Stylisten, spin doctors, van alles komt er aan te pas.
elbert schreef:Ik denk dat het niet gewaagd is om te voorspellen dat als het CDA niet de grootste partij wordt en dus niet de premier mag leveren, Balkenende zal vertrekken uit de Haagse politiek.
Dat deed ik toch al niet.studentjehhs schreef:elbert schreef:Ik denk dat het niet gewaagd is om te voorspellen dat als het CDA niet de grootste partij wordt en dus niet de premier mag leveren, Balkenende zal vertrekken uit de Haagse politiek.
Dat alleen is natuurlijk al een goede reden om niet om hem te stemmen.
Mwah, dat is te kort door de bocht. Als het CDA niet de grootste partij wordt, kan hij dat interpreteren als een afstraffing door de kiezer waar persoonlijke consequenties aan verbonden moeten worden.studentjehhs schreef:Hij accepteert je stem alleen als dat hem het 'hoogste' oplevert. Anders gooit hij je stem door de shredder
elbert schreef:Dat deed ik toch al niet.studentjehhs schreef:elbert schreef:Ik denk dat het niet gewaagd is om te voorspellen dat als het CDA niet de grootste partij wordt en dus niet de premier mag leveren, Balkenende zal vertrekken uit de Haagse politiek.
Dat alleen is natuurlijk al een goede reden om niet om hem te stemmen.
Mwah, dat is te kort door de bocht. Als het CDA niet de grootste partij wordt, kan hij dat interpreteren als een afstraffing door de kiezer waar persoonlijke consequenties aan verbonden moeten worden.studentjehhs schreef:Hij accepteert je stem alleen als dat hem het 'hoogste' oplevert. Anders gooit hij je stem door de shredder
schelpje3 schreef: Balkenende was best een goede premier.
Maar ik zou graag eens een krachtiger, charismatischer man (of vrouw) als premier zien. Ik denk dat Balkenende opstapt, zeker als het CDA zetels verliest. Wie zouden jullie als premier willen zien ?
Mortlach schreef:schelpje3 schreef: Balkenende was best een goede premier.
Hoeveel van zijn kabinetten heeft de eindstreep gehaald? Het is ongetwijfeld een bijzonder sympathieke vent, maar leiding geven is geen talent dat hem gegund is.Maar ik zou graag eens een krachtiger, charismatischer man (of vrouw) als premier zien. Ik denk dat Balkenende opstapt, zeker als het CDA zetels verliest. Wie zouden jullie als premier willen zien ?
Wilders, en wel hierom: dan houdt ie het 6 weken vol voordat zijn kabinet implodeert en alle Nederlanders zullen zien dat wat Wilders wil volslagen absurd is. En de schade die hij weet aan te richten in die 6 weken moet met een paar jaar intensieve diplomatie wel weer glad te strijken zijn.*
* Ik ga uiteraard NIET op Wilders stemmen, even voor de duidelijkheid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten