S-je schreef:Ow, ik wil wel wat vragen hoor!
Dr. Love is er voor liefdesproblemen, neem ik aan. Maar wat heb je aan hem/haar als je geen problemen in de liefde hebt, maar alleen maar geluk?
Lieve S-je
Volgens mij hangt dat af van de fase waar je relatie zich in bevind...
bevind je je in de beginfase, dan is het nog niet zo'n punt, je bent verliefd en alles is leuk en goed en fijn, vlinders nog volop aanwezig. De kleine probleempjes en misschien ook de groteren zullen vanzelf volgen.
Bevind je je in een middelste fase, dan moet ik je zeggen, dat je aan de relatie moet werken, want een relatie, die alleen maar koek en ei is, lijkt mij niet gezond, werk eraan, het kan nog wat worden.
Is de relatie al langere tijd aan de gang, dan zou mijn advies zijn, stop ermee, of probeer er echt heel har daan te werken, want dan lijkt me niet dat er heel veel diepgang in zit...
In welke fase je zit, weet ik natuurlijk niet, de ene relatie ontwikkeld zich ook sneller als de andere, dat kan je het beste zelf bepalen en hoe het verder zal gaan.
Lieve S-je, als je een serieus antwoord wilt, kun je hem krijgen ook hoor
Liefdevolle groet Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)