Zwanger deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

J.A.
Sergeant
Sergeant

Re: Zwanger deel 8

Berichtdoor J.A. » 26 mei 2010 13:35

Ik zou voor een Urban Jungle gaan!
Heerlijke makkelijke, lichte en praktische wagen!
Bos, strand, stoep, noem maar op, het rijd allemaal fantastisch!
Is ook lang te gebruiken en klein in te klappen!
In allerlei kleuren te krijgen, wij hebben donkerblauw!

Wij hadden de 2-zit ervan, en echt...ook al zat er vanvoren nog een kind op,
en nog1 op het plankje erachter, het duwen ging nog met gemak!

Uhm...heb geen aandelen hoor :lol:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 26 mei 2010 13:47

Die Urban Jungle vind ik er idd ook wel stoer uitzien. Nadeel vind ik alleen dat je het zitgedeelte alleen van je af kunt plaatsen (toch?)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 mei 2010 13:58

ik vindt die van Stokke erg fijn om mee te rijden, alleen het nadeel vindt ik dat je weinig boodschappen/spullen kunt meenemen.

http://www.stokke-stroller.com/nl-nl/

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 mei 2010 14:14

die stokke heeft niet zulke grote wielen... en persoonlijk vind ik ze superlelijk :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 mei 2010 14:15

Wij hebben een Mountain Buggy, ideaal! Je kunt het strand ermee op en ook de bergen (letterlijk). Die Stokke vind ik er niet uitzien. De TrippTrapp dan weer wel, die hebben wij nl ;) maar die Xplory is geen porem :mrgreen:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 26 mei 2010 14:41

Idd, die wagen van Stokke, hoe hebben ze het kunnen verzinnen :shock:
Ik vind het trouwens ook maar een eng geval, nadat ik 'em zag kieperen toen een kindje iets te ver voorover boog.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 mei 2010 14:52

kiepen?

daar heb ik nog nooit last van gehad.

Maar goed ieder zijn of haar smaak toch?

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 26 mei 2010 15:01

Natuurlijk, ieder z'n smaak. Hij is in ieder geval wel anders, alleen vind ik 'em niet mooi :wink:

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 26 mei 2010 15:04

Ik vind de Stokke ook niet mooi. Maar voor heel lange mensen wel weer.
Ik vind de bugaboo ook wel leuk, maar die bak vind ik heel laag. Vind ik erg lelijk bij lange mensen. Maar is persoonlijk hoor.
Wij hebben de Quinny. Vind ik er fijn. 3 Grote wielen. Het is die van 2 jaar gelden. De nieuwste vind ik minder fijn en mooi.

Maar jah.. iedereen verschillend. Ik rijd wel eens met een andere en die vind ik dan ook fijn.

Maar.. voor buggy's 'zweer' ik bij MCclearen!
Time flies when you have none!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 26 mei 2010 15:10

Wij hebben een Bugaboo. Rijdt heerlijk.
Wel kleine wieltjes voor, wat misschien niet ideaal is op grind.
En met de wiegbak er op, is er weinig ruimte om je spullen in 't mandje onderin te gooien.
Maar goed, daar heb ik nu geen last meer van. ;)

Stokke Xplory vind ik ook .... apart. :puh:

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 26 mei 2010 15:25

Haai schreef:Die Urban Jungle vind ik er idd ook wel stoer uitzien. Nadeel vind ik alleen dat je het zitgedeelte alleen van je af kunt plaatsen (toch?)

Ja, klopt! Heb zelf de wagen gebruikt voor baby en peuter, dus 1 kant laten liggen en dan zo'n babynestje erin, (dus geen wagenbak, dan kijken ze namelijk wel naar je toe!) en als ik ze wilde zien, dan keek ik even door het 'raampje' wat in de kap zit...Was er erg snel aan gewend.

En mijn kinderen willen niet lang liggen, met 4 maanden zitten ze al rechtop, dus zo'n bak was in ons geval niet handig!

Best veel plaats in het mandje is mijn ervaring, maar ik deed alleen kleine boodschapjes ermee, de grote gingen met de auto!

@ die Stokke vind ik echt geen gezicht, maar misschien komt het omdat het zo'n heel andere wagen is dan de andere, dat we eraan moeten wennen?!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 26 mei 2010 15:46

wij hebben een mutsy slider, en ik ben er eg over te spreken, lekker grote wielen ( je kan kiezen welke, wij hebben met luchtbanden) en idd een beetje stoer uiterlijk, vind vooral de wielen mooi. het zitgedeelte kan je ook nog wat smaller maken als je uk al uit de bak is gegroeid, maar eigenlijk nog te klein is om te zitten. kan zowel vooruit als achteruit geplaatst worden. alleen nadeel is als het zitgedeelte naar je toe staat hij wat lastiger en minder compact in te klappen is. maar verder een ideale wagen, en ook heel erg geschikt voor lange mensen ( ook korte, in een druk op knop en duwstang is laag)
wij hebben ook nog een xtra grote boodschappen mand er onder( had ik geloof ik al eens gezegd) , maar daar kan een hele hoop in!
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 mei 2010 18:40

Wij hebben ook de mutsy, maar ik ben er niet helemaal weg van. Hij rijdt super, maar ik vind de kinderwagenbak erg klein. Cato ligt met haar 4 mnd al met haar beentjes over de rand. Als je verwacht dat je grote kinderen krijgt, zou ik eerder voor een bugaboo gaa. Volgens mij is die bak veel groter.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 mei 2010 19:04

bugaboo is inderdaad groot! Matteo heeft ong 9-10 maand in die bak gelegen!

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 26 mei 2010 19:10

Wij hadden eerst een Mutsy met 4 wielen. Prettige wagen op zich, maar inklappen vond ik een ramp! Een rond dingetje naar je toe trekken en tegelijkertijd weer de stang naar beneden! Het lukte mij, laten we zeggen, niet altijd in een keer, en als je een beetje haast hebt is dat niet fijn! Verder is hij ingeklapt wat aan de grote kant, hij paste niet in mijn autootje. Probeer dat ook uit in de winkel!

Nu hebben we een Bugaboo, wat een verademing is dat! Nooit meer last van lekke banden, want de wielen zijn met schuim gevuld en het rijdt superlicht. Wij hebben ook grind in de tuin en dat gaat ook prima! Op andere grovere stukken, kun je de duwstang naar de andere kant zetten en met de grote wielen eerst rijden. Nadeel is inderdaad dat je slecht bij het boodschappenmandje kunt, wanneer de kinderwagenbak er op zit. De kinderwagenbak is groter dan menig andere kinderwagen, heb ik gemerkt. Onze dochter lag met 4 maanden klem in de Mutsy, maar onze zoon is nu 5 maanden en het gaat nog steeds prima!

Urban Jungle ziet er idd stoer uit en rijdt vast erg fijn, weet alleen niet hoe stabiel een driewieler is....Ikzelf had daar altijd twijfels over en was bang dat hij snel zou omklappen wanneer er veel gewicht aan een kant hangt (b.v. omdat kinderen naar de baby willen kijken)

Enne de Stokke Xplory.........., met kinderwagenbak gaat het nog, maar wanneer hij als buggy wordt gebruikt, vind ik het net een rijdende bureaustoel. Het model is idd apart :lol:

Terug naar “Archief”