Wij hadden eerst een Mutsy met 4 wielen. Prettige wagen op zich, maar inklappen vond ik een ramp! Een rond dingetje naar je toe trekken en tegelijkertijd weer de stang naar beneden! Het lukte mij, laten we zeggen, niet altijd in een keer, en als je een beetje haast hebt is dat niet fijn! Verder is hij ingeklapt wat aan de grote kant, hij paste niet in mijn autootje. Probeer dat ook uit in de winkel!
Nu hebben we een Bugaboo, wat een verademing is dat! Nooit meer last van lekke banden, want de wielen zijn met schuim gevuld en het rijdt superlicht. Wij hebben ook grind in de tuin en dat gaat ook prima! Op andere grovere stukken, kun je de duwstang naar de andere kant zetten en met de grote wielen eerst rijden. Nadeel is inderdaad dat je slecht bij het boodschappenmandje kunt, wanneer de kinderwagenbak er op zit. De kinderwagenbak is groter dan menig andere kinderwagen, heb ik gemerkt. Onze dochter lag met 4 maanden klem in de Mutsy, maar onze zoon is nu 5 maanden en het gaat nog steeds prima!
Urban Jungle ziet er idd stoer uit en rijdt vast erg fijn, weet alleen niet hoe stabiel een driewieler is....Ikzelf had daar altijd twijfels over en was bang dat hij snel zou omklappen wanneer er veel gewicht aan een kant hangt (b.v. omdat kinderen naar de baby willen kijken)
Enne de Stokke Xplory.........., met kinderwagenbak gaat het nog, maar wanneer hij als buggy wordt gebruikt, vind ik het net een rijdende bureaustoel. Het model is idd apart