Moderator: Moderafo's
Ingebruikneming van iets nieuws (fiets, auto of iets anders) kan gepaard gaan met optredende spelingen,Mijn fietsenzaak geeft een nieuwe fiets de eerste onderhoudsbeurt (klein beurtje, even alles weer goed afstellen) gratis, als je die binnen 3 maanden laat geven.
Boekenlezer schreef:Vandaag ben ik nog in Arnhem geweest. Ik heb totaal 127 km afgelegd.
Marnix schreef:Klinkt goed Boekenlezer. En als je die 47 km per uur wil overtreffen kan je het beste de volgende keer doorfietsen naar de Posbank
Mooie Rijnfoto's, wij hebben met onze bruiloft aan de overkant een deel van onze fotoshoot gedaanIn Arnhem zelf nog wat leuks gedaan?
henkie schreef:Boekenlezer schreef:Vandaag ben ik nog in Arnhem geweest. Ik heb totaal 127 km afgelegd.
Bekende plek, 2 km. van het hoofdkwartier van Refoweb af!![]()
127 kilometer op een stadfiets is bovendien respectabel!
Het_Bureau schreef:De fiets van Boekenlezer is nou niet echt een stadsfiets... Maar wel mooi aantal kilometers hoor!! En fijn om te horen dat de fiets zo bevalt!
Was dit de eerste keer dat je er een dergelijke afstand mee hebt gefietst?
Het_Bureau schreef:Zelf heb ik zowel op een Gazelle Trackingfiets als op een racefiets (dezelfde) tocht van 125 km gemaakt. Ik had juist het idee dat het op de racefiets veel makkelijker ging! Met de racefiets rij je met dezelfde krachtsinspanning veel sneller.
Is jouw ervaring daar dan anders mee? Misschien wordt het tijd de Gazelle in te ruilen
Het_Bureau schreef:Zelf heb ik zowel op een Gazelle Trackingfiets als op een racefiets (dezelfde) tocht van 125 km gemaakt. Ik had juist het idee dat het op de racefiets veel makkelijker ging! Met de racefiets rij je met dezelfde krachtsinspanning veel sneller.
Is jouw ervaring daar dan anders mee? Misschien wordt het tijd de Gazelle in te ruilen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten