Wat een leuk idee Laura! Die ga ik onthouden (en die glijbaan moet er toch maar komen, ik denk dat hij het toch wel heel erg leuk zal vinden). We hebben al wel een opblaadbadje. Vorig jaar voor de vakantie gekocht, hij was toen een half jaar, en ik dacht dat dat handig was om hem in te leggen, zodat hij niet weg kon. maar helaas, het werkte niet

hij was zo weg

Sinds vandaag heb ik toch echt door dat hij geen baby meer is. We hebben welgeteld 2 weken een hek op de oprit staan, niet enorm hoog, maar niet dat hij eroverheen kan stappen. Met zo'n gewoon klikdingetje zodat ie dicht valt. Maar ja hoor, meneer weer precies hoe het open moet. Klinkje omhoog, aan het hekje trekken en dan sta je op de oprit (met als volgende stap de weg). Gelukkkig was mijn man goed voorbereid toen hij het hek neerzette en heeft voor de zekerheid al een schuif meegenomen, die mag er dus mooi aan de buitenkant op.
En vanavond nam ik hem mee naar een bbq bij mijn schoonzus en zwager. Daar heeft hij gewoon de hele morgen ook al gespeeld. Dus nu ook een poosje. Toen eerst in hun ledikantje bij zijn neefje op de kamer, maar hij heeft gegild en gebruld, ongelooflijk. Dus maar weer even spelen na een half uur gillen. Daarna in zijn eigen tentje. Na weer een half uur gillen krijsen komt mijn schoonzus met hem naar buiten: tja, hij stond aan de deur te rammelen. Bleek hij van binnenuit het tentje opengeritst te hebben (vraag me niet hoe het kan, ik vermoed dat er aan de binnenkant ook zo'n lipje zit, lekker slim bedacht

) en uit zijn tent gekropen te zijn, stond hij daar aan de tussendoor te rammelen.
Dus daarna weer in het ledikant geprobeerd, in de slaapkamer van mijn schoonzus. Maar weer krijsen en gillen, tot ik het zo zat was, ik had nog amper iets op van de bbq, maar ik heb kind en tent opgepakt en ben naar huis gegaan. En ik legde hem in zijn eigen bedje en hij sliep vrijwel meteen,

Ik baal daar echt van. Het zal toch wel een fase zijn, want als er iemand makkelijk met hun kind zijn, zijn wij het wel, we hebben hem express vanaf het begin best veel meegenomen, zodat hij lekker makkelijk zou zijn. Dat is hij lange tijd geweest, en dat is hij nog, zolang hij maar niet hoeft te slapen. Een tijdje terug was het ook al gillen in een ander bedje. Alhoewel het bed op het kdv dan wel weer goed is blijkbaar, Nouja, we zullen er maar aan wennen. Helaas is mijn man tot morgenmiddag niet thuis, anders had 1 van ons gewoon kunnen blijven, of hadden we Jurian op kunnen laten en om beurten op kunnen letten, maar daar had ik geen zin in in mijn uppie, met een vuurkorf en bbq binnen Jurians handbereik. Nouja, hij slaapt nu gelukkig heerlijk

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...