J.A. schreef:Loucom schreef:J.A. schreef:
@ Loucom: ik lees ALTIJD eerst de bijsluiter! en als er iets inzit wat ik niet vertrouw, zoek ik een alternatief!
mijn kinderen zijn allergisch en dan wil je wel opletten!
Okay als je allergisch bent vind ik het wel logisch als je het nakijkt, maar dan weet je ook waar je naar moet kijken.
En als je kindje 2 maanden is en allergisch is, maar doordat het alleen maar melk gekregen heeft, en je dit nog niet weet, en je laat je kindje toch inenten met die prik waar pinda en kippen-ei inzit?
en het kindje overlijd eraan?
of je geeft die druppeltjes omdat baby's dit altijd moeten krijgen in de 1ste week van hun leventje!! maar ze krijgen een allergische reactie met alle risico's vandien?
ze kunnen beter die allergenen eruit halen!
Ja maar zo is het met veel dingen. Mijn moeder is allergisch voor een stofje dat in bijna alle shampoo's en zepen zit. Dit wist ze niet tot ze ineens zo gigantisch ziek werd dat ze direct in ziekenhuis werd opgenomen. Blijkbaar had ze ineens teveel van de stof in haar lichaam gekregen en was opgestapeld. Dat ze pas na 35jaar een allergische reactie kreeg.
Ik zeg nu niet dat je ongelijk ofzo hebt, dat als veel dingen waar mensen allergisch voor zijn het niet nodig is dat het er nog in zit als het ook zonder kan. Maar je kunt het ook niet altijd weten.