Met interesse heb ik dit topic gelezen over inenten.
De oudste van onze kinderen hebben we laten inenten.
Zelf was ik werkzaam in de zorg, dacht dat we er goed aan deden.
Totdat ik zelf klachten kreeg door het inenten, hierdoor op zoek ben gegaan en juist ook in de gezondheidszorg mensen tegen kwam die ook gevolgen ondervonden van het inenten, zelfs met dodelijke afloop!
Daarom konden webij ons volgend kind, deze stap niet meer zetten, nadat we ons goed hadden ingelezen, enz.
Wij lopen al 16 jaar bij een chiropractor in Belgie.
Is niet christelijk, waarschuwt volop tegen inenten en heeft hierzelf een onderzoek naar gedaan.
Hij wijst stellig alle inenten af, de meeste argumenten lees ik ook terug op de site kritisch prikken.
Ik las een stukje terug of iemand wel eens had gehoord dat er door inenten evt. autisme zou kunnen ontstaan.
Ook heb ik vanwege werk en prive hier inderdaad veel over gehoord.
Tevens buigen hoe langer hoe meer medici zich over de vraag, hoe kan het dat er zoveel explosief toegenomen chronische luchtweginfecties/astmapatienten zijn, is dat alleen door luchtvervuiling?
Onze oudste heeft ondanks zijn inenting 3 achtereenvolgende jaren in heftige mate kinkhoest gehad, er is zelfs hierdoor een opname in het ziekenhuis gevolgd.
Het kon volgens de artsen beslist niet, toch bleek het na onderzoek echt zo te zijn.
Zelf ben ik ook ingeent, ben heftig allergisch geworden na de inentingen.
Het is zelfs zo erg dat de meesten medicijnen een ernstige reactie veroorzaken.
Ook antibiotica kan ik niet meer slikken, met alle gevolgen vandien.
Ik moet altijd met een waarschuwingskaart op zak lopen, omdat ik niets toegediend mag krijgen, dat zou mijn dood kunnen betekenen!
Mijn huisarts, ook geen christelijke man, heeft mede omdat ik op wat latere leeftijd ben ingeent en hij deze heftige gevolgen ziet, ook zo zijn twijfels over het inenten.
Het zijn ook de hulpstoffen in het vaccin die veel kwaad aan kunnen richten, maar dat wordt door de machtige concerns die de medicamenten maken, ten stelligste ontkent en de kop ingedrukt.
Er zijn zelfs stoffen die kankerverwekkend zijn, die gewoon worden gebruikt!
Wij hebben nadat we dit hebben gehoord/meegemaakt niet meer de vrijmoedigheid om onze kinderen in te enten.