Schipje schreef: Prachtige namen hebben jouw kids trouwens, Lammetje!
dankje

Ik bedoel de slaapkamerdeuren hé, niet de buitendeur

Maar als ze echt verkouden is gaat het daarvan niet meteen over.
Moderator: Moderafo's
Schipje schreef: Prachtige namen hebben jouw kids trouwens, Lammetje!
lammetje schreef:Schipje schreef: Prachtige namen hebben jouw kids trouwens, Lammetje!
dankje![]()
Ik bedoel de slaapkamerdeuren hé, niet de buitendeurWant als je die alle twee open zet heb je de babyfoon niet direct meer nodig en heb je continu toch 'frisse' lucht in de kamer.
Maar als ze echt verkouden is gaat het daarvan niet meteen over.
Schipje schreef:Vannacht hier weer vreselijk hoesten ook weer 'horen' ademhalen door de babyfoon. Continue kokhalzen van het hoesten, ook ligt ze op d'r buik dat is nieuw.... het is elke keer maar een paar dagen en dn een paar dagen beter en dan begint het weer. Ik lucht goed, zorg dat ze niet in de buurt komt van rook, ga met haar bijna dagelijks naar buiten, ze eet gezond wel weinig, krijgt bv.... iemand nog tips? Ik ben nu bezig met kuurtje van vsm. Ik voel me zo>
paprikameisje2 schreef:neeh hier oook aan beide kanten zware astma! nou is ze echt wel benauwd dat mensen links en rechts aan mij vragen: heeft ze astma! tot nu toe geeft de ha wel eens aan dat ze wel een lichte vrom kan hebben van peuterastma, maar zolang het eenmaal zonder medicijnen goed te behappen is, ga ik niet puffen met haar aan de ventolin!
Probeer het zo lang het kan op te lossen met gewoon stomen en s nachts buiten in de koude lucht.
Hier trouwens wel ook een lichte vorm van eczeem, als ik haar maar in blijf smeren dan gaat het wel goed, maar zodra ik een paar keer vergeet begint het zo.
Schipje: ALs ik jou was zou ik gewoon eens een afspraak maken bij de ha en gewoon al ej vragen voorleggen! zij zijn tenslotte deskundige, dan kunnen ze meteen alles uitsluiten. Weet niet of ze nog hoest?? Hier werd er echt langer gehoest dan drie dagen, vijf of zes... voordat het eenmaal wta makkelijker werd, maar daarna begon het weer opnieuw.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 84 gasten