Berichtdoor paprikameisje2 » 14 mei 2010 11:39
bisovlon wordt hier niet meer aangeraden sinds er is bewezen dat er teveel stoffen inzitten die er voor kunnen zeorgen dat een kindje een ademstilstand krijgt.
Hier gebruik ik prospan, dat is op natuurlijke basis, ze heeft er altijd direct profeit van, en werkt ook meteen verlichtend.
Schipje: en stomen voordat ze gaat slapen? als julia erg verkouden is gaat ze altijd met mij onder de douche ipv alleen in bad, zodat et leker stoomt en de snotter of vastigheid mooi los kan komen.
Overigens moet ik zeggen dat we hier de eerste herfst tot aan het mooie weer in de zomer ook zijn doorgeworsteld met een ziek kind. Vijf dagen ziek, twee beter endan begon het weer! Het is een dominoo-effect, zodra ze ziek zijng eweest, zijn ze weer vatbaarder voor hetvolgende virus. Overigens gaf de ha aan, alles wat ze gehad heeft, kan ze niet nog een keer krigjen aan verschillene virussen, ze krijgen het vroeg of laat allemaal een keer, dus die van ons is nu aan eht kwakkelen en zal als ze vier is niet veel lsat ehbben, terwij dan andere kinderen altijd kwakkelen.
Hier overigens ook geen babyfoon bij bed, ik moest er niet aan denken, echt zuchtje en ademteug die je dan hoort, voroal ook omdat ze nogal een zware ademhalein gheeft door de amandelen. Haar deur is dicht, d eonze open, als ze huilt wordt ik er toch wel wakker van.
Toen ze als baby nog zachtjes huilde stond altijd haar deur ook wel op een kier. Maar op een gegeven moment hoorde ikhaar ook als de deur nog dicht zat. Overignes beneden ook geenbabyfoon aan als ze in bed ligt, toen ze nog bv op verzoek kreeg wel, aar dat is al een tijd terug.