Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 06 mei 2010 13:15

vanmorgen bij the sting geweest, wat een fantastische winkel toch :D
Ik moest sowieso nog een broek hebben, maar ik had besloten maar weer even mijn loon af te wachten. Maar hij was in de aanbieding, een grijze met zakken. Ik wilde hem eigenlijk ook in het wit, maar die was niet meer in mijn maat. Nu voor 20 euro de grijze :) En nu blijkt hij volgens mij hetzelfde te zijn als een broek die ik al jaren geleden daar heb gekocht, en die ik zo vaak heb gedragen dattie helemaal versleten was. Ben er helemaal blij mee :D
En in Veenendaal bij een outlet leuke ballerina's. Zo kom ik weer lekker goedkoop aan nieuwe kleren (vind veenendaal sowieso erg leuk winkelen)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 06 mei 2010 14:13

Ik heb ook heerlijk geshopt vanmiddag!
Was bij de steps en daar hadden ze een superleuk kort jasje voor de helft van de prijs.. was meteen verkocht aan mij :) nbeetje een bruin/grijze kleur. Vind ik ideaal, want die kan lekker over veel dingen heen en dan hebk wat netjes aan voor de klas!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 mei 2010 18:38

in Veenendaal schijn je erg leuk te kunnen winkelen idd, ben er nog nooit geweest. Toevallig vanmiddag gepasseerd maar toen hadden we andere plannen :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 06 mei 2010 20:09

Veenendaal is idd erg leuk.....! Alhoewel ik Apeldoorn ook erg leuk vind.
Wij doen ook wel eens een rondje Kootwijkerbroek (Papillon), Barneveld, Ede dat is ook altijd erg leuk!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 07 mei 2010 16:02

Wat ik toch pas heb meegemaakt... Ik kreeg een sms van mn vriend.. Eh.. Jans.. Wil je mee gaan winkelen??? Ik dacht even dat ik het niet goed gelezen had :lol: Dat wordt 28 mei een dagje Antwerpen!! Kunnen we ook gelijk eens in de diamanten buurt kijken :D
Overigens kan ik niet zoveel aan kleren uit geven op dit moment.. Nogal een hoge boete gehad... :oops:

Dit rokje heb ik trouwens zelf (met behulp van mams) gemaakt... Hij zit erg lekker en staat echt super leuk!! :D
Afbeelding
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 07 mei 2010 19:42

Haha, Jans1, dat wordt dus de eerste keer samen winkelen? Benieuwd of 'ie het volhoudt 'n hele dag 8). Antwerpen is altijd gezellig, vind ik.

Leuk rokje, lekker fleurig. Ik wil (als ik 'n keer de tijd zou vinden) ook zoiets fleurigs naaien, ook met behulp van mijn moeder. Zelf heb ik geen naaimachine, dus dan moet ik naar haar toe en zou het 't handigst zijn als het rokje diezelfde avond af is, anders blijf ik heen en weer rijden... Oftewel, dan gaat het vast net als toen ik m'n jurkje daar ging pimpen: uiteindelijk heeft m'n moeder het grootste gedeelte gedaan, want die is een stuk sneller :mrgreen:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 07 mei 2010 21:37

Marnix schreef:
*Annette* schreef:Ik heb een drup verf in m'n spijkerrokje zitten ](*,)... Als verf nog nat is kun je het er
met wasbezine meende ik eruit halen. Erop deppen, maar dit is allang droog... Misschien
toch maar eens proberen...

Verf op waterbasis of op terpentinebasis? In het eerste geval kan je het rokje gewoon wassen, in het tweede geval even poetsen met terpentine, als het nog niet weg is een klein scheutje op de vlek doen en gewoon in de was. Moet lukken.

Het is op terpetinebasis. Maar ik ga het zeker proberen met terpetine! Het valt niet zo erg op, maar ik baal er best wel...

Heb jaren geleden eens een shirtje van de hema gehad, heb hm echt helemaal versleten. Heb laatst ook een shirtje gehaald bij de hema, zit heerlijk al heb ik er nu nog een 't shirt met lange mouwen onder. Ik zal eens verder zoeken naar 't shirten... Bij de H&M en C&A ben ik laatst al geweest, maar daar kon ik verder niks leuks vinden. Veel van die wijde gevallen, ik ben dus niet de enigste die zich dan net zwanger voelt :mrgreen:.

Ik draag in de zomer ook nog wel eens vaak een eenvoudig shirtje met v of lage hals en dan een hempje met van de grove kant eronder, ketting erbij en het ziet er gelijk weer heel anders uit. Al ben ik ze nog maar weinig tegen gekomen van die hempjes... Of ik kijk gewoon niet goed ;).

Had laatst een truitje gehaald bij de scapino, zat heerlijk. Heb h'm 'n nachtje in het koude water gezet voor evt. afgeven. De volgende dag gewassen op 30 graden de stof voelde al heel raar aan toen die uit de wasmachine kwam, terwijl die uit het koude water nog 'zacht' aan voelde, de hele rek is eruit en je kunt er zowat door heen kijken... Ga er maar even mee terug, vind het toch wel heel snel...

Leuk rokje Jans1 :)!
Wat de toekomst brengen moge........

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 07 mei 2010 21:47

*Annette* schreef:Ik draag in de zomer ook nog wel eens vaak een eenvoudig shirtje met v of lage hals en dan een hempje met van de grove kant eronder, ketting erbij en het ziet er gelijk weer heel anders uit. Al ben ik ze nog maar weinig tegen gekomen van die hempjes... Of ik kijk gewoon niet goed

ik heb er laatst nog 2 meegenomen van miss etam, daar hadden ze ze in allerlei kleuren. en bij steps hebben ze ze ook vaak wel
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 08 mei 2010 12:55

Bij de didi hebben ze ook erg leuke hempjes met kant

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 08 mei 2010 18:58

Volgens mij ben ik echt blind als ik aan het winkelen ben :roll:...
Wat de toekomst brengen moge........

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 10 mei 2010 06:48

ik heb zojuist deze schoenen besteld:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/schoenen/pumps/leren-pumps/C01_L07_L75_987238/?PRmin=15&PRmax=120&F=19,10,2,17&PI=1&SM=5
op het plaatje is het helemaal precies wat ik zocht! als ze nu in het echt ook maar zo leuk zijn...
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 10 mei 2010 07:46

gaaf vpk !! Ziet er leuk uit die schoenen!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 10 mei 2010 17:15

Zo, ik heb weer het e.e.a. op Marktplaats gezet en inmiddels ook al een jasje verkocht dat ik bijna niet gedragen had. Het was 1 van mijn weinige miskopen... een jasje met schoudervullingen en weinig getailleerd, ik voelde me er nogal pompeus in. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 10 mei 2010 17:30

jans1 schreef:
Dit rokje heb ik trouwens zelf (met behulp van mams) gemaakt... Hij zit erg lekker en staat echt super leuk!! :D
Afbeelding

Heel erg leuk! Knap dat je dat zelf kunt maken! :D

En wat lief dat je vriend je wil meenemen om in Antwerpen te gaan winkelen!

Afgelopen 2 weken was ik in Zuid-Frankrijk, ben daar in een aantal plaatjes geweest dus ook wel gewinkeld. Heb een jurkje met stippen gekocht. Een best wel net jurkje wat ik aan kan tijdens werk, maar niet luxe ofzo. Verder een tuniekje met rode roosjes en een paar leuke t-shirtjes die weinig geld kostten maar er uit zagen of het van noa noa was. :D
Dus, dat.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 10 mei 2010 18:31

vpk schreef:ik heb zojuist deze schoenen besteld:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/schoenen/pumps/leren-pumps/C01_L07_L75_987238/?PRmin=15&PRmax=120&F=19,10,2,17&PI=1&SM=5
op het plaatje is het helemaal precies wat ik zocht! als ze nu in het echt ook maar zo leuk zijn...

Die heb ik ook :D Alleen zitten bij mij aan de zijkant die bloemetjes er niet op :wink: Ze lopen in ieder geval heerlijk!!
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Terug naar “Archief”