Marnix schreef:*Annette* schreef:Ik heb een drup verf in m'n spijkerrokje zitten
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
... Als verf nog nat is kun je het er
met wasbezine meende ik eruit halen. Erop deppen, maar dit is allang droog... Misschien
toch maar eens proberen...
Verf op waterbasis of op terpentinebasis? In het eerste geval kan je het rokje gewoon wassen, in het tweede geval even poetsen met terpentine, als het nog niet weg is een klein scheutje op de vlek doen en gewoon in de was. Moet lukken.
Het is op terpetinebasis. Maar ik ga het zeker proberen met terpetine! Het valt niet zo erg op, maar ik baal er best wel...
Heb jaren geleden eens een shirtje van de hema gehad, heb hm echt helemaal versleten. Heb laatst ook een shirtje gehaald bij de hema, zit heerlijk al heb ik er nu nog een 't shirt met lange mouwen onder. Ik zal eens verder zoeken naar 't shirten... Bij de H&M en C&A ben ik laatst al geweest, maar daar kon ik verder niks leuks vinden. Veel van die wijde gevallen, ik ben dus niet de enigste die zich dan net zwanger voelt

.
Ik draag in de zomer ook nog wel eens vaak een eenvoudig shirtje met v of lage hals en dan een hempje met van de grove kant eronder, ketting erbij en het ziet er gelijk weer heel anders uit. Al ben ik ze nog maar weinig tegen gekomen van die hempjes... Of ik kijk gewoon niet goed

.
Had laatst een truitje gehaald bij de scapino, zat heerlijk. Heb h'm 'n nachtje in het koude water gezet voor evt. afgeven. De volgende dag gewassen op 30 graden de stof voelde al heel raar aan toen die uit de wasmachine kwam, terwijl die uit het koude water nog 'zacht' aan voelde, de hele rek is eruit en je kunt er zowat door heen kijken... Ga er maar even mee terug, vind het toch wel heel snel...
Leuk rokje Jans1

!
Wat de toekomst brengen moge........