*Annet* schreef:Hortensia schreef:Op zich ben ik het ermee eens dat je pas aan adoptie kunt beginnen als je het een plek hebt kunnen geven dat je geen biologisch kind zult krijgen.
Maar een adoptieprocedure neemt jaren in beslag. Op het moment dat ik verwerkt heb dan ik geen biologisch kind kan krijgen ben ik zeker tegen de veertig. Om dan nog aan adoptie te beginnen? Nee.
Wij hebben ons ooit ingeschreven, maar toen we uitgenodigd werden voor de eerste bijeenkomsten en geld moesten gaan betalen, hebben we afgehaakt. Onze toekomst (mijn man heeft een medisch probleem waarbij adopteren heel moeilijk zou worden) hebben we besloten er niet mee verder te gaan.
Hortensia, dat betekent dus dat het voor jullie min of meer niet mogelijk is om een kind te krijgen, mits er een wonder gebeurd. Heel moeilijk voor jullie en daarom wil ik jullie heel veel sterkte wensen!
Annet, dat klopt. De kans op een spontane zwangerschap is bij ons rond de 2%, zeg maar gerust nihil. Maar wij hebben een grote God die wonderen kan doen en wat voor mensen onmogelijk is ..... Daar houden we ons maar aan vast. Misshien mogen we ooit ouders worden en misschien wel ouders van een pleegkindje. Wie zal het zeggen, alle opties staan nog open. Al is het soms ontzettend hard om al die moeders met kids en zwangere buiken om je heen te zien.....