mohamed schreef:Over spellen gesproken, wie er belang bij heeft kan de volgende spellen van me overnemen:
AC I & II, Bayonetta, God of War Collectors Edition en/of Oblivion IV (platinum).
GoW CE wegdoen? Ketter

Moderator: Moderafo's
mohamed schreef:Over spellen gesproken, wie er belang bij heeft kan de volgende spellen van me overnemen:
AC I & II, Bayonetta, God of War Collectors Edition en/of Oblivion IV (platinum).
Mortlach schreef:mohamed schreef:Over spellen gesproken, wie er belang bij heeft kan de volgende spellen van me overnemen:
GoW CE wegdoen? Ketter
Mortlach schreef:MSG4 is zeker geen slechte game, maar het heeft wel degelijk een aantal minpuntjes, die ik voor het evenwicht even wil noemen.
Ellenlange cut scenes. De langste is volgens mij ruim 20 minuten.
Niet al te snuggere AI (als je een doos over straat ziet kruipen, dan is er meestal wel wat aan de hand).
Geen "harde" keus voor Stealth. In principe een stealth game, maar als je wilt kun je ook "guns blazing" door de levels stormen. Dit is meer wat je er zelf van maakt.
Vooral het eerste punt was voor mij de reden het spel toch weer in te leveren.
Andere goede spellen waar mensen ervaring/een mening over hebben?
Bioshock 1
verrassend... Wolverine Origins is erg goed.
Faramir schreef:Ik wil al een tijdje een voetbalgame kopen voor de PS3. Nu zijn er een drietal mogelijkheden PES10 (goedkoop) FIFI10 en 2010 FIFA world cup (oid). Nu is de laatste voetbalgame die ikzelf gekocht heb (en dus intensief gespeeld heb) FIFA '96 (geloof ik, kan er wat jaar naast zitten) voor de MegaDrive geweest.....
Wie heeft er meer ervaring mee en kan me ene goede bruikbare tip geven, of advies wat de beste keuze zal zijn?
mohamed schreef:Binnenkort komt Red Redemption, dat lijkt mij een goede game.
mohamed schreef:Mortlach schreef:mohamed schreef:Binnenkort komt Red Redemption, dat lijkt mij een goede game.
Te gek, dan kunnen we multiplayeren, misschien ook samen met Faramir.
Doen we! Ben benieuwd hoe groot deze gaat worden, maar de previews zien er veelbelovend uit!
Faramir schreef:Als het daadwerkelijk wat is dan is het ook gelijk de enige in dat thema wat wat voorstelt. Heel veel mensen lijkt het mooi om in het wilde westen rond te lopen en dingen te doen. Tot nu toe kan ik geen game herinneren die daar goed op ingespeeld heeft.
mohamed schreef:Faramir schreef:Als het daadwerkelijk wat is dan is het ook gelijk de enige in dat thema wat wat voorstelt. Heel veel mensen lijkt het mooi om in het wilde westen rond te lopen en dingen te doen. Tot nu toe kan ik geen game herinneren die daar goed op ingespeeld heeft.
Ik denk dat dit een game wordt die dat gevoel zeker nadert, al valt het me wel wat tegen dat het zich in een tijd afspeelt dat de laatste indianenstam zich had overgegeven. Wat was er nu mooier geweest dan op indianen schieten, dat stelletje barbaarse rovers en dieven!
Mortlach schreef:mohamed schreef:Faramir schreef:Als het daadwerkelijk wat is dan is het ook gelijk de enige in dat thema wat wat voorstelt. Heel veel mensen lijkt het mooi om in het wilde westen rond te lopen en dingen te doen. Tot nu toe kan ik geen game herinneren die daar goed op ingespeeld heeft.
Ik denk dat dit een game wordt die dat gevoel zeker nadert, al valt het me wel wat tegen dat het zich in een tijd afspeelt dat de laatste indianenstam zich had overgegeven. Wat was er nu mooier geweest dan op indianen schieten, dat stelletje barbaarse rovers en dieven!
Ik denk dat zelfs een bedrijf zo controversieel als Rockstar daar niet mee was weggekomen.
Mortlach schreef:Ja, zo'n berg geschoten bizons bouwen zoals men vroeger wel deed. Ik ben benieuwd of dat ook kan. Al is de gedachte dat het ooit in het echt gebeurd is ook wel weer iets om bij stil te staan en te betreuren. Man, ik word oud.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten