LeChat schreef::mrgreen: Zo erg was het nog nét niet
O, dan was er nog niet veel aan de hand.
Moderators: johannes1, Moderafo's
LeChat schreef::mrgreen: Zo erg was het nog nét niet
Mijn ervaringen met Toyota:TheKeimpe schreef:Maar ik rij veel liever in een Opel Corsa, dan in een Toyota Yaris.
Een auto koop je met je verstand, én met je gevoel. En dat laatste is soms niet in
woorden te vatten (moet ook maar zo blijven).
Heb je wel eens in een Yaris gereden? Dan gaat ook je gevoel wel om![]()
Maar om precies te zijn, ik heb de Corsa overwogen en op gevoel laten staan.
Zoiets hangt ook af van de ervaringen en de achtergrond.Ons karretje rijdt heeeerlijk (en ach als een auto maar rijdt vind ik).
Omdat (dat is misschien niemand met mij eens) ik liever de Duitsers, Fransen, Italianen
of Koreanen steun, dan de Japanners. En, punt 2, een gevoelskwestie, een Fiat of een Opel,
dat heeft iets. Een Toyota vind ik dode auto, als ik het zo mag zeggen. Toyota komt ook zelden
met iets nieuws.
TheKeimpe schreef:kirsten schreef:Volgende week krijgen wij onze nieuwe auto: Toyota Yaris. Helaas was ons oude bakkie kapot gegaan, dus moesten we wel opzoek naar een nieuwe auto. We twijfelden erg tussen de Aygo en de Yaris, maar toch gekozen voor de ruimte. Hoewel ik de Aygo toch een super leuk crossauto'tje vindt.
Welke kleur? Welke uitvoering+motor?
Die van mijn heeft nu bijna 10000km gelopen, waarvan ik er 6400km gereden heb. En ik durf te zeggen dat je geen spijt gaat krijgen!
Toyota Yaris 1.3
- 100 pk / 6000 rpm, 132 Nm / 3800 rpm
- 1015 kg
- 6 versn. (standaard)
Aan power geen gebrek schat ik zo.
Dit is al vaker ter sprake gekomen, het zal waarschijnlijk een Zafira 1.8 met CR-bak (Close Ratio) zijn (~3800 rpm bij 120 km/h).... Die zesde versnelling is natuurlijk fantastisch, wat zou ik die graag ook in onze Opel Zafira hebben. Maar goed, die wordt voorlopig hopelijk nog niet vervangen, want dan moet hij wel heel erg kapot gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten