Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Cool! Ik ben benieuwd!
Wij moeten nog tot oktober wachten en dan gaat hier ook alles weer draaien
LauraC schreef:Galateia schreef:Cool! Ik ben benieuwd!
Wij moeten nog tot oktober wachten en dan gaat hier ook alles weer draaien
Zo, da's snel! Wij moeten wachten tot Michael 2 1/2 is (tenminste, dat was zo bij het vorige bureau, ik weet niet hoe het hier gaat). Enige nadeel is dat manlief heel veel en heel lang weg gaat zijn de komende 2 a 3 jaar, dus ik weet niet of wij wel in aanmerking komen dit keer...
Ben ook heel benieuwd naar Anne80!
Sterretje schreef:Succes en ook veel sterkte meiden!!
dientjebommel schreef:Hier loopt het niet helemaal volgens verwachting. We hoopten in aanmerking te komen voor CSS, maar omdat mijn man niet helemaal 'kerngezond' is, (was dat wel zo geweest dan hoefden we ws niet te adopteren) worden we misschien afgewezen voor CSS. Voor Cathwell komen we wel in aanmerking, maar daar is de wachtlijst langer.... De huisarts heeft nu een medische verklaring geschreven om aan te tonen dat mijn man door zijn ziekte geen slechtere vader zou zijn of een mindere levensverwachting heeft. Hopelijk komen we er alsnog door. Verder zitten we nu te wachten op de medische intake. Geen idee dat dat ook moest, maar blijkbaar wel. Het probleem is alleen dat de medische commissie opnieuw samengesteld moet worden. En ze konden niet zeggen of dat nog weken of maanden ging duren. Ondertussen hebben we overwogen om toch maar over te stappen naar Zuid Afrika. Maar ja, je weet gewoon niet waar je goed aan doet. We vonden trouwens de 'perfectie-eisen' van Taiwan wel een beetje afschikwekkend. Hadden jullie dat ook niet, Anne80?
Kortom: wij moeten nog wel even wachten voor we op de wachtlijst staanMaar we houden het toch maar bij Taiwan.
Galateia schreef:Sterkte Dientjebommel! Dat is toch allemaal zo moeilijk, al die eisen. Jullie zouden ook andere landen kunnen overwegen. Er zijn best veel SN kindjes die wachten op ouders...
@Anne80: pfff, dat duurt ook nog lang, hoor.
Allebei veel sterkte. Niets zo moeilijk als dat soms bijna eindeloze wachten in adoptieland. Oei, als ik alleen al vooruit kijk naar de tweede procedure dan zie ik weer zo op tegen dat wachten...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten