Over adoptie, dat is iets waar wij allebei niets mee hebben.
Hebben het daar eerder al over gehad en wij hebben daar geen gevoel voor.
Vind het daarom wel heel knap als stellen al heel snel overtuigd zijn te willen adopteren tzt!
Moderator: Moderafo's
Tuinfluiter schreef:Over adoptie, dat is iets waar wij allebei niets mee hebben.
Hebben het daar eerder al over gehad en wij hebben daar geen gevoel voor.
Vind het daarom wel heel knap als stellen al heel snel overtuigd zijn te willen adopteren tzt!
schelpje3 schreef:Tja, ik sprak gisteren iemand die zei beslist geen kinderen te willen. "Ze hadden zo'n leuk leven nu."Onze oudste werd binnen een jaar na ons huwelijk geboren. Toen gebeurde er jaaaaren niks. Dus dan krijg je wel opmerkingen. Wil je niet meer ? DAAR gaat men dan eigenlijk van uit. Je hebt er eentje, dus de 2e moet dan ook kunnen komen. Nee dus. Uiteindelijk werd ik 4 x zwanger, waarvan 2 vroegtijdig werden afgebroken. Om misverstand te voorkomen, in de 12e week ging het mis. Mijn vriendin kreeg probleemlos 2 kinderen en de zeer gewenste 3e kwam maar niet. Uiteindelijk toch wel, spontaan !
Evelien schreef:schelpje3 schreef:Tja, ik sprak gisteren iemand die zei beslist geen kinderen te willen. "Ze hadden zo'n leuk leven nu."Onze oudste werd binnen een jaar na ons huwelijk geboren. Toen gebeurde er jaaaaren niks. Dus dan krijg je wel opmerkingen. Wil je niet meer ? DAAR gaat men dan eigenlijk van uit. Je hebt er eentje, dus de 2e moet dan ook kunnen komen. Nee dus. Uiteindelijk werd ik 4 x zwanger, waarvan 2 vroegtijdig werden afgebroken. Om misverstand te voorkomen, in de 12e week ging het mis. Mijn vriendin kreeg probleemlos 2 kinderen en de zeer gewenste 3e kwam maar niet. Uiteindelijk toch wel, spontaan !
Respecteer dit ook gewoon.
Je hebt ook mensen die geen kinderen willen. Dat is ook goed.
Maar er zijn ook mensen met een kinderwens.
Evelien schreef:De stap naar een HA vindt ik voor mij zelf toch ook wel een hele grote stap, het zou bij mij weleens een behoorlijke hoge drempel worden.
Meiden ook heel veel sterkte.
@Saartje, hoe gaat het nu met jullie?
Daphne schreef:Bij ons is adoptie ook geen optie.
Daphne schreef:Ikzelf zou er op zich wel voor voelen, maar mijn man wil dit absoluut niet. Hij denkt, dat een adoptiekindje nooit als 'eigen' zal voelen.
Evelien schreef:Maar respecteer elkaar wel.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten