Daphne schreef:Ik kom er net op hyves achter, dat er nóg een collega zwanger is, de derde collega inmiddels.
@Liefie: ik had al wat langer het vermoeden, maar durfde er niet naar te vragen...
Vragen mag altijd hoor

Moderator: Moderafo's
Daphne schreef:Ik kom er net op hyves achter, dat er nóg een collega zwanger is, de derde collega inmiddels.
@Liefie: ik had al wat langer het vermoeden, maar durfde er niet naar te vragen...
liefie schreef:@Daphne misschien lucht het wel op als je het tegen je familie zegt waarschijnlijk weten ze ook wel dat jullie graag kinderen willen maar durven ze er niet
over te beginnen.
En het is je echt niks om over te schamen hoor. Sterkte ermee!
Wij hebben nog nooit akelige opmerkingen gehad en als iemand een ''rot'' opmerking zou geven geef ik ze gewoon een opmerking terug![]()
Vrienden van ons hebben net een kindje gekregen terwijl ze nog maar net een half jaar getrouwd zijn (''moesten'' trouwen)
En die hebben het ook echt persoonlijk aan ons gevraagd van vinden jullie het moeilijk dat wij nu al een kindje hebben en jullie nog niet.
Maar daar hebben wij absoluut geen moeite mee vinden het echt geweldig als vrienden,familie een kindje mogen krijgen en gelukkig zijn wij alle 2 niet jaloers aangelegd.
Onze tijd komt hopelijk wel en samen zijn we ook super gelukkig en anders kunnen we altijd nog een kindje adopteren we zijn gelukkig nog jong.
Vragen mag altijd hoorHad ik echt niet erg gevonden als je dat via PB gedaan had hoor.
Jannoek schreef:Wat een naar nieuws allemaal weer. Sterkte ladies (en jullie mannen natuurlijk!)!
Tuinfluiter schreef:Zelf denk ik dat je beter een man kunt hebben want die let tenminste niet op alles...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten