Maar ook die kinderen kregen echt niet tot 6 jaar bv van de min hoor!

Moderator: Moderafo's
Dippie schreef:Schipje schreef:Dippie..
Kwel jezelf niet langer om steeds maar weer het borstvoedingstopic op te zoeken. Nu moet je steeds walgen, dat is ook vervelend.
Dat bepaal ik zelf wel. Ik walg van bepaalde situaties die jij ons laat zien. Niet van borstvoeding geven zelf. Dus misschien moet je het dan juist bij jezelf zoekenEn ik was niet de enige die ervan walgde, dus misschien moet je er nog meer de deur wijzen...
Maargoed...we gaan offtopic en we zijn volgens mij oud en wijsgenoeg om hier normaal over te kunne praten toch?
elvira (gast) schreef:@schipje: ja, idd: rijke mensen en de adel gaven (vanuit het idee dat bv geven iets van het volk was, wat dus volksvrouwen veel beter konden doen dan adellijke dames, die natuurlijk weer zo snel mogelijk presentabel moesten zijn) hun kind aan een min, die het kind dan zoogde...(vanuit onze huidige opvatting dus niet bepaald normaal)
Maar ook die kinderen kregen echt niet tot 6 jaar bv van de min hoor!
LauraC schreef:Ik vind het er gezellig uitzien. Misschien niet zo handig als je een achtling krijgt maar goed...
Wat ik persoonlijk een interessantere discussie vindt, maar die is natuurlijk voor een ander topic, is wat je ze na de BV periode te eten geeft. Krijgen jullie kinderen eerlijk, puur, zelfgemaakt (ipv potjes/blikjes/zakjes/voorverpakt) voedsel of maakt het ouders na de bv niet meer uit wat hun kinders eten?
ajl schreef: ( en als ik niet kijk, snel met zn hand). Volgens mij heeft dat niet met de methode te maken maar meer met het kind.
ajl schreef:Ik heb ook beide keren tranen met tuiten gehuild toen ik 'moest' stoppen met de bv...echt afschuwelijk. Net of er een draad doorgeknipt wordt tussen jou en je kind.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten