Moderator: Moderafo's

, maar is dat gek?
 , maar is dat gek? ) en nog 3 op 'normale ' foto-grootte!
 ) en nog 3 op 'normale ' foto-grootte! 

Lidia schreef:Ik heb van Joëlle nu 2 fotoboeken met gewone foto's en 1 digitaal boekje. Toen ze geboren is kregen we van het ziekenhuis een tasje en daar zat een bon in voor een fotoboekje (klein formaat).
Wie heeft er wel eens foto's laten maken van de bon die je krijgt in de doos van Prenatal (geloof ik)? Die kun je laten maken bij de V&D en dan krijg je 1 foto gratis. De andere die ze maken zijn loeiduur en allemaal groot formaat, dus daar kun je niks mee (als alleen je hele huis vol hangen, maar ze passen niet in een fotoboek en daardoor vind ik het al niet leuk meer). Ik wil eigenlijk alleen die gratis foto hebben, maar is dat gek?
 )
 )
 Deden ze helemaal niet raar over. Ik laat 'em dan wel altijd door manlief ophalen, ik kan zelf de verleiding anders niet weerstaan om toch nog wat te nemen.
 Deden ze helemaal niet raar over. Ik laat 'em dan wel altijd door manlief ophalen, ik kan zelf de verleiding anders niet weerstaan om toch nog wat te nemen.  We mochten op de camera meekijken of we hem goed vonden, trouwens.
 We mochten op de camera meekijken of we hem goed vonden, trouwens. wat is craniosynostose, wie is Matthias, en is zo'n operatie gevaarlijk?
  wat is craniosynostose, wie is Matthias, en is zo'n operatie gevaarlijk?Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten