Ik heb altijd een camera bij me in de auto. Zonodig kunnen dan situaties vastgelegd worden.Boekenlezer schreef:Dat is wel mooi, die hoge boetes, maar hoe vaak komt dat nou eigenlijk voor, dat ze bekeuren voor bumperkleven? Ik merk weinig van toezicht hierop. Wel zie ik altijd flitspalen langs de weg staan voor de snelheid.
Bestuurders van bedrijfsbusjes zijn vaak sterk in bumperkleven, valt mij op.
Met groot verlangen kijk ik uit naar het moment dat ik mijn nieuwe fiets heb. Dan zijn er dagen dat ik verlost zal zijn van die idioterie van bumperkleverij en zenuwachtigheid van andere weggebruikers. Als op die dagen al die zenuwachtige typjes elkaar dan helemaal in puin rijden, zou dat mooi zijn. Dan ruimt dat op.
Met de motor vond ik dat woon-werk-verkeer ook al niks. Toen was mijn irritatie niet zozeer bumperkleverij, maar meer dat er zo weinig rijruimte is (volle wegen). Met mijn motor wilde ik altijd vooral vlot kunnen rijden.
Met de fiets ga je toch altijd met meest ongehinderd naar je bestemming, vind ik. Of lopend natuurlijk, maar dat is alleen geschikt voor heel korte afstanden.
Verder, het is niet goed je druk te maken over hen die de beschaving verachten. Het is ook
niet goed hen te verwensen. Zeker niet als je weet van Hogere dingen.
Er is een grote Sterke Hand, die kwaad soms heel lang toelaat, maar uiteindelijk alles in Zijn hand houdt.