Bedankt voor de tip Bumba.. Ik zal eens rond gaan speuren. Ik kwam ook iets tegen van kickfun.. Is ook wel gaaf! Schoppen en slaan tegen zo'n paal...
Moderators: Memmem, Moderafo's
MissF schreef:Net weer een stukje hard gelopen. In totaal 18 minuten hard gelopen en 20 minuten gewandeld. Mijn record weer verbroken![]()
Als het morgen lekker weer is ga ik denk ik eens een route testen op de step. Mijn man heeft 15 van die volwassen steps sinds kort, en dat is zo stoer (en zo vermoeiend). Ik vond het stom, maar heb het een keer geprobeerd, en vind het echt geweldig. Dus morgen maar eens een langere test
kirsten schreef:Ik zit sinds kort ook op de sportschool. Eerlijk gezegd vind ik het echt heerlijk. Ik merk dat ik veel meer energie heb.
Bumba schreef:he hoe heet dat programma, weet je dat? Ik heb wel een hardloopschema, maar dat is verre van ideaal. Je moet eigenlijk een wekker meenemen tijdens het hardlopen.
Funlover schreef:kirsten schreef:Ik zit sinds kort ook op de sportschool. Eerlijk gezegd vind ik het echt heerlijk. Ik merk dat ik veel meer energie heb.
Ja he? Sporten geeft een lekker gevoel.
Het nadeel alleen vind ik van 's avonds sporten dat ik daarna nog best actief ben, er laat in ga, 's morgens er slecht uit kan komen. Ik heb m'n slaap gewoon nodig![]()
Maar ik vind sporten elke keer weer lekker!
Funlover schreef:Ja he? Sporten geeft een lekker gevoel.
Het nadeel alleen vind ik van 's avonds sporten dat ik daarna nog best actief ben, er laat in ga, 's morgens er slecht uit kan komen. Ik heb m'n slaap gewoon nodig![]()
Maar ik vind sporten elke keer weer lekker!
schelpje3 schreef:Ik doe denksport, de hele dag door
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten