em_ma schreef:@ Annet: het gaat mij er niet om dat je niet mag zeggen wat je denkt, maar het is de manier waarop. DAAR heb ik moeite mee. Het komt zo gevoelloos over op mij, maar goed ik ken je niet, dus ik moet daar voorzichtig in zijn.
The Keimpe kennende zal hij niet ongegrond moeite hebben met deze kwestie en ook met de sfeer bij de buren thuis. Dat is toch een soort burgerplicht om op elkaar te letten?
Hij komt op mij positief christelijk over, niet iemand die snel met het vingertje wijst.
Hij heeft echt moeite met dit vraagstuk, mag hij?
Worstel jij nooit ergens mee?
Heb eens wat meer respect voor iemand die dit christelijk, daar ben ik van overtuigd, op wil lossen.
Lees ik het nou goed? Zeg je daar Christelijk oplossen?
Welnu als het mijn kind was geweest dan zou ik in diepe schok zijn wanneer andere ouders op het refoweb zich uitlaten over MIJN kind!
Even over christelijk gesproken.....
Dan zou ik toch hopen dat ze zich even bij MIJ komen melden in plaats van op het refoweb beklag doen over mijn kind...
Oh natuurlijk....die ouders hebben zich niet eens voorgesteld...FOEI

Laten ze zich alsjeblieft diep en diep schamen!
Maar euh hoe zit dat eigenlijk met the Keimpe?? Zouden die al eens moeite hebben gedaan om zich voor te stellen?
Tja ik kan hier wel een boek over schrijven...maar dat doe ik maar niet want dan kom ik zo gevoelloos over!