Als een fietskar niet zo belachelijk duur is, en ik daar gewoon te weinig voor fiets, dan zou ik dat absoluut aanschaffen. Dan zit je ook niet met het gedoe dat als je naar de stad fietst, de buggy niet mee kan. Of ik moet daar ook weer een systeem voor kopen. En in een fietskar kunnen ook nog eens de boodschappen. Stel dat wij ooit een tweede kindje krijgen, en Jurian kan dan nog niet zelf fietsen

ga ik zeker op zoek naar een fietskar, lijkt me echt ideaal.
Het voordeel van een moederfiets is volgens mij dat de ruimte tussen stuur en zadel groter is. Maar een achterzitje werkt ook prima hoor, en dan heb je dat probleem dus niet.
Fietstassen lijken me ook wel handig, ik ga jouw tip eens proberen ppm, en naar de fietsenmaker, want met boodschappentassen aan het stuur vind ik ook niet alles.
Wat zijn kinderen leuk he, als ze ouder worden

Vandaag was Jurians sokken kwijt (die trekt hij altijd uit zodra hij binnen komt). Dus ik zei (meer voor de grap) tegen hem:' Hee, waar zijn je sokken gebleven?
Ging ie de hele kamer doorzoeken, en komt opeens met beide sokken aangelopen. Later nog maar eens geprobeerd toen hij ze weer uit had gedaan, en weer vond hij ze. Ideaal, zo'n opruimer in huis, ik ga hem ook al de andere voorwerpen aanleren, zodat hij die ook zelf op kan gaan ruimen

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...