martien schreef:Waarom eis je dat?
Hoe kan dat zonder menselijke interventie?
Dat eis ik omdat het volgens jullie wetenschap is, de evolutie van een vleugel naar een flipper is 'wetenschappelijk'en dan mag ik daar naar vragen.Je vraagt of het kan zonder menselijke interventie?, dat is niet mijn probleem maar de jouwe.Ik zeg toon maar aan en dan mag jij de manier bepalen.
martien schreef:Wijs aan waar ik dat heb gesuggereerd.
NU!
Je kletst.
NU!!!
Dat zeg je maar tegen een hond, maar niet tegen mij.
martien schreef:Beste Kirdneh:
Het interesseert me absoluut geen fluit of je geduld opraakt of niet. Maar dan ook geen jota.
Je zeurt maar door over bewijs, maar als ik vraag wat dan een bewijs is blijf je vaag of gaat cirkelredeneringen toepassen. Daarnaast heb je alle bewijs bij voorbaat al ontkracht, omdat t voor jou alleen maar een "creator" bewijst. Volstrekt zinloos dus.
Bewijs is aantonen of iets waar is, jij bent toch zo van de definities?
En het bewijs heb ik niet bij voorbaat ontkracht want dat kun je alleen maar zeggen nadat het eindelijk is gegeven, maar het begint van jouw kant erg lang duren voordat je iets wilt geven.
Martien schreef:Ga lekker fietsen.
Je vraagt maar tot je een ons weegt. Succes er mee. Met je verhaaltje over die laborant die de creator bleek te zijn heb je jezelf totaal buiten spel gezet.
Fietsen!!
Jammer dat je nu al de handdoek gooit want anders kom je niet tot zulke beantwoording.
belachelijk zeg.
Martien schreef:De groeten.
Ga je weg dan?
martien schreef:Hoe ziet een experiment er uit om iets te bewijzen zonder menselijke interventie?
Ik zou het niet weten,het is mijn probleem niet.
martien schreef:Nee ik trek de consequentie uit je eigen verhaaltje.
Een hele verkeerde blijkbaar.
martien schreef:DAT ZEG IK TOCH!! De laborant is God. Simpel. Je zei al eerder dat de creator en GOD hetzelfde zijn. Klaar.
Nee hoor, laat maar zien.
martien schreef:Nou daal je tot wel het allerlaagste niveau in maanden.
Creator is in het nederlands 'maker' die zie je namelijk bij die experimenten, dat is niet allerlaagste niveau maar zichtbaar onderwijs.
Martien schreef:En dat is dus NIET WAAR, kirdneh. Als er een intelligentie aan te pas komt, ia het alleen maar een bewijs dat er een intelligentie => creator=>God aan te pas komt.
Fout, het toont aan dat er een maker is.
martien schreef:Wat gaan we NOU krijgen???
Je beschrijft een experiment, dat zuiver hypothetisch is, je gebruikt het woord ALS, en dan zeg je "Maar dat is voor mij alleen maar een bewijs dat er een creator aan t begin van t leven stond".
Dus zelfs VOORDAT dat experiment uitgevoerd is, trek je al je conclusies.
Dus je spreekt jezelf op een VRESELIJKE manier tegen.
Je haalt alles weer door elkaar, het bewijs waar ik naar vraag is van de vleugel naar de flipper verhaal, wat jij doet is de zaak te flessen want je gaat leven in het lab vergelijken met vleugels en flippers,wat je dus doet is hier een beetje aan het trollen.
Niet netjes dus.
martien schreef:JAWEL, daar ging het nou juist WEL om. Dat was jouw CONCLUSIE uit dat experiment, let wel, zelfs nog VOOR t is uitgevoerd.
Leven in het lab heb je het nu over weer.
Als er iemand iets maakt is die de maker.
martien schreef:Wat zit je nou te ***** ? Waar HAAL je dat vandaan? Wat WIL je nou toch? Hoezo "zult"?
Ik ben blij dat daar ***** staan want het wordt er niet leuker op met je.
Ik vraag al een flinke tijd of je het aan wil tonen, na lang gepraat wordt het wel eens tijd at je dat eens zult doen, als je dat nou niet wil geven, zeg dat dan en dan is de disscussie gestopt want op zo'n draaierige manier van jouw kant wil ik niet aan mee doen.
martien schreef:Ach kirdneh, ik "wil ook wel es wat zien". Maar t leven loopt soms een beetje anders.
Wat is het "vleugels naar flipper" verhaal? Wat was mijn aandeel daarin? Wat is een "bewijs"? Hoe bestaat een bewijs zonder menselijke interventie?
Dat is heeeeel helder zo, dacht ik.
Oke heel helder, je kunt het dus niet geven en daarom is het einde disscussie, op zo'n disscussie onwaardige manier ga ik niet meer mee verder.
martien schreef:Nog even voor je samenvatten:
1. Je eist voortdurend om voor mij nog steeds onduidelijke redenen een "bewijs". Het is me niet duidelijk WAARVOOR je precies een bewijs wil.
Van de vleugel naar de flipper verhaal, mar laat maar je kunt het toch niet.
martien schreef:2. Niet duidelijk is WAT een bewijs is. Vaststaat dat een experiment met menselijke interventie OP VOORHAND voor jou alleen zal "aantonen" dat de resultaten van dat experiment ALLEEN konden plaatsvinden door intelligente tussenkomst en DUS een bewijs is voor een "creator" en DUS een bewijs voor God.
Fout, je haalt weer twee dingen door elkaar.
Maar laat maar je hebt gewoon niks, dus bespaar me je troll antwoorden.
martien schreef:Over meer hebben we het hier niet (meer). En datzelfde gedoe loopt ook op t andere draadje.
Laat maar martien, je hebt jezelf als onwaardige disscussiepartner getoont, en daar ga ik niet op dit punt mee verder.
Jammer dat als er aan de evo's gevraagd wordt om iets aan te tonen dat ze dan niet thuis zijn.
heel jammer.

'Diegene die in evolutie geloven doen dat alleen om hun geweten te sussen'.