Liesien schreef:Marnix schreef:Evelien schreef:Dan ken jij de urkers nog niet..
Misschien niet... wordt tijd dat ze dan een keer integreren in Nederland. We gaan heus niet tussen Arnhem en Brabant trouwen omdat de Brabanders anders niet komen... die komen gewoon lekker naar Arnhem... ik zie het probleem niet zo. Ik zou daar mijn trouwstad / locaties echt niet op gaan aanpassen.
Dan ken je idd de urkers nog niet. Ik snap wel dat het je vreemd in de oren klinkt, maar het is helaas niet anders. Zelfs mn ouders steigeren al bij de gedachte dat ze langer dan een half uur á drie kwartier zouden moeten rijden. En t zou ook wel sneu zijn als er van mijn familie helemaal niemand aanwezig is...
Maar goed, laten we daar maar niet verder over gaan discussierenMorgen in ieder geval bij een feestlocatie in Harderwijk kijken.
Succes allemaal met de regeldingetjes
Tja sorry hoor, maar snapt de familie het dan wel helemaal? Wij zijn in groningen getrouwd terwijl onze familie uit kampen/ijsselmuiden komt. Uit mijn familie kwam er toen ook heel wat protest, het zou allemaal niet handig zijn, en dan moeten ze een uur in de auto zitten enz. Maar een bruiloft is toch de dag "van" diegene die gaat trouwen. Ik vind het de enige dag dat je puur egoïstisch mag zijn. Als ze niet eens de moeite willen nemen om even een stuk voor je te rijden dan hoeven ze van mij ook niet te komen. Maar ja misschien sta ik daar anders in.