Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:met alle respect voor iedereen die al gereageerd heeft: ik wil best vertellen hoeveel ik kwijt ben voor vaste weekboodschappen e.d. Maar ik ga dus NIET mijn vaste lasten op internet kwakken. Wie weet wie er allemaal meelezen en dan heb ik de gasten nog niet meegerekend!
kwebbel schreef:met alle respect voor iedereen die al gereageerd heeft: ik wil best vertellen hoeveel ik kwijt ben voor vaste weekboodschappen e.d. Maar ik ga dus NIET mijn vaste lasten op internet kwakken. Wie weet wie er allemaal meelezen en dan heb ik de gasten nog niet meegerekend!
@LeChat, was idd een dure bloemkool, maar ach ja als ie maar lekker is
LeChat schreef:Iemand gaf het voorbeeld van de bloemkool: wij gingen zaterdag naar de supermarkt en bedachten weer 'ns zin te hebben in bloemkool, mijn man 'r eentje gepakt, allebei totaal niet gelet op de prijs, maar toen ik thuis nog eens op de bon keek bleek 'ie 3,25 euro te zijn (uit Spanje inderdaad). Tsja, da's wel typerend voor onze manier van boodschappen doen... Nou ja, zolang het kan nemen we gewoon waar we zin in hebben. Met anderhalf salaris (1 fulltime wo, 1 parttime mbo) moet dat ook wel kunnen, al hebben we 'n vrij hoge woonlast en twee auto's privé.
Speedy schreef:Even een bezuinigingsadviesje:
Laat de moeder of vader op een knipcursus gaan, binnen een jaar heb je die cursus eruit! (Als er iets geldverslindend is, is het de kapper)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten