Volgens mij heeft Evelien het over de EU verkiezingen nu.
MissF, komt je man nu in de gemeenteraad of stond hij lager op de lijst?
Moderator: Moderafo's
hamlap schreef:Evelien schreef:Ik heb gestemd omdat ik ook tegen ben dat Turkije bij de EU komt.
Het waren GEMEENTERAADSverkiezingen
LeChat schreef:@Evelien: opvallend dat je door dat ene aspect je keus bepaalt.
En weer over de gemeenteraadsverkiezingen: hier in Goes is 'ons' CDA gelijk gebleven (6 zetels) en is weer de grootste geworden doordat de PvdA gezakt is van 7 naar 5. Verder winst voor VVD en D66 en de SP komt met 2 zetels 'uit het niets' in de Raad. De combi SGP/CU heeft 'n zetel verloren, die hadden de vorige keer een restzetel, en ja, da's een wankel bezit... GroenLinks is 1 zetel kwijtgeraakt. 'k Ben benieuwd hoe het college eruit gaat zien, vorige keer was dat 'n hele rel, maar daar heeft men wel van geleerd.
LeChat schreef:@Evelien: opvallend dat je door dat ene aspect je keus bepaalt.
En weer over de gemeenteraadsverkiezingen: hier in Goes is 'ons' CDA gelijk gebleven (6 zetels) en is weer de grootste geworden doordat de PvdA gezakt is van 7 naar 5. Verder winst voor VVD en D66 en de SP komt met 2 zetels 'uit het niets' in de Raad. De combi SGP/CU heeft 'n zetel verloren, die hadden de vorige keer een restzetel, en ja, da's een wankel bezit... GroenLinks is 1 zetel kwijtgeraakt. 'k Ben benieuwd hoe het college eruit gaat zien, vorige keer was dat 'n hele rel, maar daar heeft men wel van geleerd.
henkie schreef:Optimatus schreef:Vind jij dat Marokkanen beter Nederlands moeten spreken en schrijven?
Niet zo flauw, Opti
Toch vind ik de PVV een verademing naast al die linkse flauwekul. Korten op cultuursubsidies en andere elite-hobbies, harde aanpak van overlast, dat hoor je toch verbazend weinig. Het moet meestal van de VVD komen wat dat betreft. Ik heb me gisteren weer gruwelijk zitten ergeren bij Pauw en Witteman door die linkse kliek met bijbehorend klapvee. Wat integratie betreft, hoorde je alleen maar excuusjes langskomen. Eigen verantwoordelijkheid is echt een vies woord blijkbaar.
Hier in de gemeente Renkum wordt het ons overigens erg makkelijk gemaakt met stemmen. Het CDA is de enige christelijke partij.
Optimatus schreef:Waarom moet er altijd maar bezuinigd worden op cultuur? Ik vind het van de zotte dat monumenten hier staan af te bladderen. En bovendien, cultuur bevordert diversiteit - eenheidsworst leidt tot verschraling en daarmee tot verlies aan vernieuwing en innovatie.
Optimatus schreef:Ik denk dat die idiote marktwerking uit de zorg moet worden weggehaald.
Verder mag er wel eens wat minder geld naar allerhande managers die overal in, door en tussen zitten.
Bovendien kan van het geld dat Wilders ons kost, een flink aantal zorginstellingen weer meer personeel voor verzorging aantrekken. Feitelijk kost Wilders ons zorg.
Markie schreef:Met Wilders aan de macht is dat hopelijk is afgelopen. Ik ben het zat om te betalen voor dit soort dat hier de boel komt verzieken. Laat ze dat maar in hun eigen land doen. Daar worden ze harder aangepakt dan hier door Wilders. Maar daar hoor ik niks over overigens...
Markie schreef:Optimatus schreef:Ik denk dat die idiote marktwerking uit de zorg moet worden weggehaald.
Verder mag er wel eens wat minder geld naar allerhande managers die overal in, door en tussen zitten.
Bovendien kan van het geld dat Wilders ons kost, een flink aantal zorginstellingen weer meer personeel voor verzorging aantrekken. Feitelijk kost Wilders ons zorg.
Ik denk eerder dat Wilders juist geld oplevert.
Gisteravond geen nieuws gezien? Hele rellen in Oosterhout. Uiteraard weer Marokkanen. Zelfde verhaal in Zaltbommel, Gouda, Culemborg en alle grote steden.
Ik geloof niet dat je enig idee hebt wat die mafkezen kosten. Vernielingen die ze aanrichten, uitkeringen, extra politie inzet etc.
Met Wilders aan de macht is dat hopelijk is afgelopen. Ik ben het zat om te betalen voor dit soort dat hier de boel komt verzieken. Laat ze dat maar in hun eigen land doen. Daar worden ze harder aangepakt dan hier door Wilders. Maar daar hoor ik niks over overigens...
Gerdien B. schreef:Wilders wakkert dit juist aan. Voordat Wilders zo van leer trok hoorde je er veel minder onder.
En wat doet al dat Nederlandse tuig? Of dat allemaal van die brave hendrikken zijn die Nederlandse jongeren. Daar hoor je niemand over, terwijl die ook de meest vreselijke dingen doen.
Misschien is het grootste punt wel de media. Zodra het om een Nederlander gaat is het niet interessant om wereldkundig te maken en als het om een Marokkaan gaat kloppen ze de boel nog eens flink op.
Markie schreef:Optimatus schreef:Ik denk dat die idiote marktwerking uit de zorg moet worden weggehaald.
Ik denk eerder dat Wilders juist geld oplevert.
Gisteravond geen nieuws gezien? Hele rellen in Oosterhout. Uiteraard weer Marokkanen. Zelfde verhaal in Zaltbommel, Gouda, Culemborg en alle grote steden.
Ik geloof niet dat je enig idee hebt wat die mafkezen kosten. Vernielingen die ze aanrichten, uitkeringen, extra politie inzet etc.
Met Wilders aan de macht is dat hopelijk is afgelopen. Ik ben het zat om te betalen voor dit soort dat hier de boel komt verzieken. Laat ze dat maar in hun eigen land doen. Daar worden ze harder aangepakt dan hier door Wilders. Maar daar hoor ik niks over overigens...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten