gemeenteraadsverkiezingen 2010

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Re: gemeenteraadsverkiezingen 2010

Berichtdoor Mortlach » 02 mar 2010 00:06

Had ik eigenlijk wel een beetje verwacht. Dan is het maar goed dat je nog niet mag stemmen he :mrgreen:
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

michielboy
Mineur
Mineur

Berichtdoor michielboy » 02 mar 2010 13:46

Mortlach schreef:Had ik eigenlijk wel een beetje verwacht. Dan is het maar goed dat je nog niet mag stemmen he :mrgreen:

Ik mog vandaag stemmen op mijn school en dat mog iedereen van de school.
Alleen hebben ze geen pvv in mijn plaats:(
niet gereformeerd wel lid

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 02 mar 2010 19:40

De PVV doet inderdaad maar in een paar gemeenten mee en dat moeten we maar zo houden. De PVV is veel gepraat maar weinig inhoud. Al luister ik in een debat (zoals gisterenavond) wel veel liever naar Wilders dan naar de kwakzalvers uit de linkse hoek. En over mervrouw Kant wilde ik het maar helemaal niet hebben... :shock:
Stap voor stap, weer een stapje verder.

michielboy
Mineur
Mineur

Berichtdoor michielboy » 02 mar 2010 20:05

keessie schreef:De PVV doet inderdaad maar in een paar gemeenten mee en dat moeten we maar zo houden. De PVV is veel gepraat maar weinig inhoud. Al luister ik in een debat (zoals gisterenavond) wel veel liever naar Wilders dan naar de kwakzalvers uit de linkse hoek. En over mervrouw Kant wilde ik het maar helemaal niet hebben... :shock:

wilders is raar

maar mijn haat voor marrokane is groot ik vind dat ze allemaal weg moeten

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 02 mar 2010 20:15

michielboy schreef:
keessie schreef:De PVV doet inderdaad maar in een paar gemeenten mee en dat moeten we maar zo houden. De PVV is veel gepraat maar weinig inhoud. Al luister ik in een debat (zoals gisterenavond) wel veel liever naar Wilders dan naar de kwakzalvers uit de linkse hoek. En over mervrouw Kant wilde ik het maar helemaal niet hebben... :shock:

wilders is raar

En waar moeten ze dan heen als ze uit Nederland terug moeten? En zijn er geen goede Marokkanen dan?
Stap voor stap, weer een stapje verder.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 02 mar 2010 20:51

Ik kwam vandaag over het CS in Utrecht, daar stonden echt veel verschillende partijen met folders ed.

Google deelde rode potloden uit, als oproep om te gaan stemmen.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 02 mar 2010 21:01

keessie schreef:
michielboy schreef:

wilders is raar

En waar moeten ze dan heen als ze uit Nederland terug moeten? En zijn er geen goede Marokkanen dan?

sowieso is haat een hele nare emotie die je niet te veel moet stimuleren. Het idee dat de situatie met Wilders beter zal worden is een illusie; de boel zal alleen maar verharden, en we komen met een overheid te zitten die discriminatie tot beleid verheft. Hoe je ook tegenover marokaanse nederlanders staat, dat moet je niet willen.

michielboy
Mineur
Mineur

Berichtdoor michielboy » 02 mar 2010 22:08

ik haat marokkane omdat:
ze schijt aan ons hebben, je altijd uitschelde, gevaarlijk zijn, alles mollen

laatst hebben ong 20marrokanen een vriend van mij in elkaar geslagen en zijn brommer kapot gemaakt (allemaal op school)en ze wouden hem jatten. de dag erna hadden veel blanke wapens etc mee om te gaan vechte met zwarte maar er was 3 dagen lang elke dag politie op school

sommige zijn ok maar veel marrokanen niet punt uit

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 02 mar 2010 23:41

Vind jij dat Marokkanen beter Nederlands moeten spreken en schrijven?
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

TKF
Moderator

Berichtdoor TKF » 03 mar 2010 10:54

De debatten die ik de afgelopen dagen gezien heb gingen vooral over landelijke thema's. En Wilders reageert alleen als het om integratie gaat. De verkiezing tot beste debater kan ik goed begrijpen, ik zou ook op hem stemmen in technisch opzicht als beste debater. Je hoeft het niet inhoudelijk met hem eens te zijn om te zien dat hij uitstekend kan debateren. Hij weet precies op mensen in te spelen. Jammer dat de interviewers hem niet wat meer vroegen wat het PVV-standpunt is op andere thema's. Alles lijkt wel ingestudeerd te zijn; toen bijvoorbeeld Kant een grapje maakte over zijn gewicht wist hij niet hoe hij moest kijken.

De media speelt in ieder geval in op de PVV-hype die ze zelf misschien wel gecreeërd hebben. De PVV doet in enkel twee gemeenten mee. De Partij van de Dieren al in meer, en de vorige keer stemde een kwart van de kiezers op een lokale partij. Waarom was er bijvoorbeeld in geen enkel groot debat iemand van de Vereniging voor Plaatselijke Politieke Groeperingen uitgenodigd? De media lijkt in te spelen op wat de mensen willen zien en niet in het bieden van neutralere podia.
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 03 mar 2010 13:42

Optimatus schreef:Vind jij dat Marokkanen beter Nederlands moeten spreken en schrijven?

Niet zo flauw, Opti ;-)

Toch vind ik de PVV een verademing naast al die linkse flauwekul. Korten op cultuursubsidies en andere elite-hobbies, harde aanpak van overlast, dat hoor je toch verbazend weinig. Het moet meestal van de VVD komen wat dat betreft. Ik heb me gisteren weer gruwelijk zitten ergeren bij Pauw en Witteman door die linkse kliek met bijbehorend klapvee. Wat integratie betreft, hoorde je alleen maar excuusjes langskomen. Eigen verantwoordelijkheid is echt een vies woord blijkbaar.

Hier in de gemeente Renkum wordt het ons overigens erg makkelijk gemaakt met stemmen. Het CDA is de enige christelijke partij.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 mar 2010 13:48

Hoezo gemakkelijk?

Wij moeten nog stemmen. En stemmen op een lokale partij.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 03 mar 2010 14:19

henkie schreef:Toch vind ik de PVV een verademing naast al die linkse flauwekul. Korten op cultuursubsidies en andere elite-hobbies, harde aanpak van overlast, dat hoor je toch verbazend weinig.

Eerder adembenemend. En je hoort weinig over harde aanpak omdat dat niet werkt. Bovendien heb je een harde aanpak en een onmenselijke aanpak. Was het niet een PVV-er die het agenten wou toestaan relschoppers door de knieën te schieten?

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 mar 2010 15:49

Evelien schreef:Ik stem op een plaatselijke partij (een beetje uit protest en omdat het gemeenteraadsverkiezingen zijn). Vooral op een partij die de hondenbezitters flink ff aanpakt en dan vooral de hondebezitters die zich niet houden aan het schijtbeleid.

Ow is dat bij jou in de buurt een probleem? M'n zusje en ik vroegen ons al af waarom er een partij was die daar meer maatregelen tegen wilde.

@michielboy: Ga eerst zelf eens fatsoenlijk Nederlands leren schrijven... voor je over anderen oordeelt.

Mijn stem is naar de CU gegaan, naar nr 2 omdat ik altijd op een vrouw stem.

Annet76
Mineur
Mineur

Berichtdoor Annet76 » 03 mar 2010 16:35

Wat worden hier een enge dingen gezegd...horen jullie zelf wel wat jullie zeggen?

Hoe is het mogelijk dat het gedachtengoed van Wilders zelfs al tot in het refoweb is doorgedrongen.
Dat vind ik nou echt schokkend en ik ben van mening dat een waarlijk Christen niet in staat is om voor de PVV te stemmen!

Terug naar “Archief”