Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef:Had ik eigenlijk wel een beetje verwacht. Dan is het maar goed dat je nog niet mag stemmen he
keessie schreef:De PVV doet inderdaad maar in een paar gemeenten mee en dat moeten we maar zo houden. De PVV is veel gepraat maar weinig inhoud. Al luister ik in een debat (zoals gisterenavond) wel veel liever naar Wilders dan naar de kwakzalvers uit de linkse hoek. En over mervrouw Kant wilde ik het maar helemaal niet hebben...
michielboy schreef:keessie schreef:De PVV doet inderdaad maar in een paar gemeenten mee en dat moeten we maar zo houden. De PVV is veel gepraat maar weinig inhoud. Al luister ik in een debat (zoals gisterenavond) wel veel liever naar Wilders dan naar de kwakzalvers uit de linkse hoek. En over mervrouw Kant wilde ik het maar helemaal niet hebben...
wilders is raar
maar mijn haat voor marrokane is groot ik vind dat ze allemaal weg moeten
keessie schreef:michielboy schreef:keessie schreef:De PVV doet inderdaad maar in een paar gemeenten mee en dat moeten we maar zo houden. De PVV is veel gepraat maar weinig inhoud. Al luister ik in een debat (zoals gisterenavond) wel veel liever naar Wilders dan naar de kwakzalvers uit de linkse hoek. En over mervrouw Kant wilde ik het maar helemaal niet hebben...
wilders is raar
maar mijn haat voor marrokane is groot ik vind dat ze allemaal weg moeten
En waar moeten ze dan heen als ze uit Nederland terug moeten? En zijn er geen goede Marokkanen dan?
Optimatus schreef:Vind jij dat Marokkanen beter Nederlands moeten spreken en schrijven?
henkie schreef:Toch vind ik de PVV een verademing naast al die linkse flauwekul. Korten op cultuursubsidies en andere elite-hobbies, harde aanpak van overlast, dat hoor je toch verbazend weinig.
Evelien schreef:Ik stem op een plaatselijke partij (een beetje uit protest en omdat het gemeenteraadsverkiezingen zijn). Vooral op een partij die de hondenbezitters flink ff aanpakt en dan vooral de hondebezitters die zich niet houden aan het schijtbeleid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten