mezelf schreef:goed van je pannenkoek!!![]()
en nu proberen vol te houden
-4.4 nog 5.6 te gaan!
Ik ga het bijna leuk vinden.

ben 1.58 en woog 78 kg er mag dus wel meer af dan die 10 kg maar we leggen de lat niet te hoog. Met 10 ben ik eerst tevreden.
Moderator: Moderafo's
mezelf schreef:goed van je pannenkoek!!![]()
en nu proberen vol te houden
jans1 schreef:Ik heb de laatste tijd gewoon geen tijd om te sportenBen haast elke avond weg, en als ik wel kan dan kan mijn vriendin niet... Ik fiets en skate graag, maar door het slechte weer is dat gewoon niet mogelijk. En dan ga je onbewust zitte eten savonds.. Toch mooi 7 kilo aangekomen in een paar maanden tijd.. Die moeten er snel weer af, anders moet ik voor de zomer weer een nieuwe garderobe aanschaffen
Mortlach schreef:Ik ben weer begonnen met zoveel mogelijk suiker uit het dagelijkse dieet te schrappen. (frisdrank, snoep, zoet beleg etc). Met als gevolg een knallende koppijn als gevolg van de ontwenningsverschijnselen.
pannenkoek schreef:jans1 schreef:Ik heb de laatste tijd gewoon geen tijd om te sportenBen haast elke avond weg, en als ik wel kan dan kan mijn vriendin niet... Ik fiets en skate graag, maar door het slechte weer is dat gewoon niet mogelijk. En dan ga je onbewust zitte eten savonds.. Toch mooi 7 kilo aangekomen in een paar maanden tijd.. Die moeten er snel weer af, anders moet ik voor de zomer weer een nieuwe garderobe aanschaffen
Ik heb een hometrainer staan. Kijk ff op marktplaats.nl Hoef je je niet klaar te maken om te gaan fietsen, het kan elk moment van de dag. Naar de wasmachine? eerst ff 5 min. fietsen, en als ik dan bij de wasmachine of toilet vandaan kom, ff fietsen.
Staat het eten op? ff fietsen.... Hij staat hier in de kelder en ik heb alles gelijkvloers, dus is erg makkelijk. Tegen 12ven tafeldekken, en fietsen tot manlief binnen komt. Een boek, breiwerk of borduurwerkje mee. Misschien erg raar en lachenjullie erom, maar ik fiets zo 20/25 min.
Maandag 37 km en gister 24. heb er nu ook al 12 gehad
jans1 schreef:pannenkoek schreef:jans1 schreef:Ik heb de laatste tijd gewoon geen tijd om te sportenBen haast elke avond weg, en als ik wel kan dan kan mijn vriendin niet... Ik fiets en skate graag, maar door het slechte weer is dat gewoon niet mogelijk. En dan ga je onbewust zitte eten savonds.. Toch mooi 7 kilo aangekomen in een paar maanden tijd.. Die moeten er snel weer af, anders moet ik voor de zomer weer een nieuwe garderobe aanschaffen
Ik heb een hometrainer staan. Kijk ff op marktplaats.nl Hoef je je niet klaar te maken om te gaan fietsen, het kan elk moment van de dag. Naar de wasmachine? eerst ff 5 min. fietsen, en als ik dan bij de wasmachine of toilet vandaan kom, ff fietsen.
Staat het eten op? ff fietsen.... Hij staat hier in de kelder en ik heb alles gelijkvloers, dus is erg makkelijk. Tegen 12ven tafeldekken, en fietsen tot manlief binnen komt. Een boek, breiwerk of borduurwerkje mee. Misschien erg raar en lachenjullie erom, maar ik fiets zo 20/25 min.
Maandag 37 km en gister 24. heb er nu ook al 12 gehad
Tja, ik werk 40 uur per week, kan moeilijk dat ding naast me bureau gaan zettenBen samen met mn moeder aan Sonja Bakker begonnen.. In eerste instantie om mn moeder te ondersteuenen, anders houd die het niet vol..
Zelf ben ik niet zo trouw... Lekker cassis, taart, chocola en hapjes tussendoor en toch een halve kilo afgevallen
![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten