Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor pannenkoek » 01 mar 2010 10:57

mezelf schreef:goed van je pannenkoek!! =D>
en nu proberen vol te houden :wink:

-4.4 nog 5.6 te gaan!
Ik ga het bijna leuk vinden. :lol:
ben 1.58 en woog 78 kg er mag dus wel meer af dan die 10 kg maar we leggen de lat niet te hoog. Met 10 ben ik eerst tevreden.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 01 mar 2010 16:50

pfff, van tien minuutjes op de fiets ben ik al uitgeput. Het wordt echt tijd dat ik weer wat aan mijn conditie ga doen. Voortaan dus de vrije dagen niet de hele dag achter de laptop maar wat meer gaan fietsen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 02 mar 2010 10:52

Zo had ik het gister even goed in mijn bol....
Ik ben naar de sportschool geweest:)

Lekker een proefabbo afgesloten zodat ik 2x in de week (of 8x in de maand) kan gaan sporten. Als je binnen bent mag je zoveel lessen doen als je wilt en dat geldt allemaal voor 1x. Gister 2 lessen gevolgd. BoSu en Callanetics. BoSu vond ik helemaal geweldig.
Morgen lesje Pilates volgen.

Het was ook wel weer nodig, want kreeg m'n spijkerboek nauwelijks dicht en er hing ook iets overheen wat niet nader te noemen valt :D

Het voordeel is dat je op zo'n avond lekker aan het bewegen bent, geen tijd hebt om te eten en dan ook nog eens lekker bezig bent...
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 mar 2010 16:16

Mijn man mag als hij thuis is mijn skeelers van de garage zolder halen en dan ga ik nog heerlijk een rondje skeeleren! En anders misschien een rondje hardlopen.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 02 mar 2010 20:58

Ik ga ook weer meer fietsen, en ben nu een vegetarisch pastapotje aan het koken, terwijl ik normaal gesproken pizza had laten bezorgen. Ook op mijn werk geen frisdrank of snacks genomen maar een schaaltje fruit weggewerkt. Voelt goed, maar ik weet dat het pas echt verschil gaat maken als ik weer kan gaan sporten zoals ik wil (dus 4 a 5 keer 2 uur per week ;-) )

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 mar 2010 10:41

Ik ben maandag wezen fitnessen, vandaag een uurtje gewandeld en we gaan morgen naar Zumba, ben benieuwd hoe ik dat vind!
En ondertussen ook nog een beetje opletten met wat ik eet, en dan hoop ik echt weer op mijn oude gewicht te komen, en daarna eronder. Niet dat het heel dringend is, maar zou wel leuk zijn :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 03 mar 2010 12:59

Ik heb de laatste tijd gewoon geen tijd om te sporten :? Ben haast elke avond weg, en als ik wel kan dan kan mijn vriendin niet... Ik fiets en skate graag, maar door het slechte weer is dat gewoon niet mogelijk. En dan ga je onbewust zitte eten savonds.. Toch mooi 7 kilo aangekomen in een paar maanden tijd.. Die moeten er snel weer af, anders moet ik voor de zomer weer een nieuwe garderobe aanschaffen 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 03 mar 2010 13:04

jans1 schreef:Ik heb de laatste tijd gewoon geen tijd om te sporten :? Ben haast elke avond weg, en als ik wel kan dan kan mijn vriendin niet... Ik fiets en skate graag, maar door het slechte weer is dat gewoon niet mogelijk. En dan ga je onbewust zitte eten savonds.. Toch mooi 7 kilo aangekomen in een paar maanden tijd.. Die moeten er snel weer af, anders moet ik voor de zomer weer een nieuwe garderobe aanschaffen 8)

Ik heb een hometrainer staan. Kijk ff op marktplaats.nl Hoef je je niet klaar te maken om te gaan fietsen, het kan elk moment van de dag. Naar de wasmachine? eerst ff 5 min. fietsen, en als ik dan bij de wasmachine of toilet vandaan kom, ff fietsen.
Staat het eten op? ff fietsen.... Hij staat hier in de kelder en ik heb alles gelijkvloers, dus is erg makkelijk. Tegen 12ven tafeldekken, en fietsen tot manlief binnen komt. Een boek, breiwerk of borduurwerkje mee. Misschien erg raar en lachen :lol: jullie erom, maar ik fiets zo 20/25 min.
Maandag 37 km en gister 24. heb er nu ook al 12 gehad

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 03 mar 2010 13:13

Klinkt goed hoor. Beter dan wat je soms hoort, dat de hometrainer eigenlijk niet meer is dan een heel duur en onhandig droogrek :-)

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 03 mar 2010 13:18

Heel goed Pannekoek!

Ik heb maandag mijn stepper opgehaald. Niet om af te vallen, maar om mijn beenspieren te trainen (probleemknie). Vind het inderdaad handig. Ik schuif hem zo weg, pak hem zo weer, filmpje aan en toch weer 45 min. erop gestaan. Wil proberen dit twee/drie keer per week te doen.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 03 mar 2010 15:02

Ik ben weer begonnen met zoveel mogelijk suiker uit het dagelijkse dieet te schrappen. (frisdrank, snoep, zoet beleg etc). Met als gevolg een knallende koppijn als gevolg van de ontwenningsverschijnselen.

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 03 mar 2010 15:59

Mortlach schreef:Ik ben weer begonnen met zoveel mogelijk suiker uit het dagelijkse dieet te schrappen. (frisdrank, snoep, zoet beleg etc). Met als gevolg een knallende koppijn als gevolg van de ontwenningsverschijnselen.

Verbazend, gebruikte je dan zoveel suiker?
Ik heb daar geen last van. Ik drink veel thee, water vind ik niks, vies is teveel gezegd, maar lekker vind ik het niet. Eens per dag een beker anijsmelk, vind ik erg lekker. Snoepen doe ik niet meer, en zoet beleg neem ik ook niet.

Is het te vervangen door zoetjes?

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 04 mar 2010 09:53

Ik ben ook begonnen met minderen. Wil mijn zwemband verminderen 8) . Dus geen koek, snoep, chips en dat soort dingen. Valt serieus niet mee, want ik vind het allemaal zo lekker!

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 04 mar 2010 12:17

pannenkoek schreef:
jans1 schreef:Ik heb de laatste tijd gewoon geen tijd om te sporten :? Ben haast elke avond weg, en als ik wel kan dan kan mijn vriendin niet... Ik fiets en skate graag, maar door het slechte weer is dat gewoon niet mogelijk. En dan ga je onbewust zitte eten savonds.. Toch mooi 7 kilo aangekomen in een paar maanden tijd.. Die moeten er snel weer af, anders moet ik voor de zomer weer een nieuwe garderobe aanschaffen 8)

Ik heb een hometrainer staan. Kijk ff op marktplaats.nl Hoef je je niet klaar te maken om te gaan fietsen, het kan elk moment van de dag. Naar de wasmachine? eerst ff 5 min. fietsen, en als ik dan bij de wasmachine of toilet vandaan kom, ff fietsen.
Staat het eten op? ff fietsen.... Hij staat hier in de kelder en ik heb alles gelijkvloers, dus is erg makkelijk. Tegen 12ven tafeldekken, en fietsen tot manlief binnen komt. Een boek, breiwerk of borduurwerkje mee. Misschien erg raar en lachen :lol: jullie erom, maar ik fiets zo 20/25 min.

Tja, ik werk 40 uur per week, kan moeilijk dat ding naast me bureau gaan zetten :mrgreen: Ben samen met mn moeder aan Sonja Bakker begonnen.. In eerste instantie om mn moeder te ondersteuenen, anders houd die het niet vol.. :wink: Zelf ben ik niet zo trouw... Lekker cassis, taart, chocola en hapjes tussendoor en toch een halve kilo afgevallen :D :lol:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 04 mar 2010 12:55

jans1 schreef:
pannenkoek schreef:

Tja, ik werk 40 uur per week, kan moeilijk dat ding naast me bureau gaan zetten :mrgreen: Ben samen met mn moeder aan Sonja Bakker begonnen.. In eerste instantie om mn moeder te ondersteuenen, anders houd die het niet vol.. :wink: Zelf ben ik niet zo trouw... Lekker cassis, taart, chocola en hapjes tussendoor en toch een halve kilo afgevallen :D :lol:

oké jij snoept om af te vallen. Vreemd, dat lukt mij nooit. Is mijn weegschaal zeker verkeerd...
Ik werk ook 40 uur per wk. ( in huis) Het spreekwoord zegt 'wat je vandaag kan doen moet je niet uitstellen tot morgen....' Dus altijd werk. Maar zo'n enorm werkpaard ben ik niet

Terug naar “Archief”