oei nu heb ik dus serieus een probleem.
Kheb vorige week een knul ontmoet, die heb ik 2 keer gezien nu, en hij is onwijs leuk.... Maar je kan toch een knul na 2 keer niet zo heel erg leuk vinden????
Moderator: Moderafo's
mirjamvandorp schreef:beste doc's
Na lang tobben en twijfelen stel ik mijn zeer brandende vraag.
Ik had hem al veel eerder moeten stellen maar het leek mij noodzakelijk eerst op de meeting ff gekeken hoe betrouwbaar jullie zijn en dat zag er aardig goed uit(Ik ga natuurlijk niet zomaar mijn diepste hartsroerselen aan iedereen openbaren)
Maar ik heb een GROOT probleem waar jullie me hopelijk mee kunnen helpen. Ik heb namelijk een enorm probleem met busschauffeurs.......zodra ik in een bus stap begint het ge*piep* al ze beginnen naar me te knipogen zeggen dingen als "schat" tegen me etc.
HOE KOM IK HIER VANAF?????? HELLUP!!!
columbus schreef:mirjamvandorp schreef:beste doc's
Na lang tobben en twijfelen stel ik mijn zeer brandende vraag.
Ik had hem al veel eerder moeten stellen maar het leek mij noodzakelijk eerst op de meeting ff gekeken hoe betrouwbaar jullie zijn en dat zag er aardig goed uit(Ik ga natuurlijk niet zomaar mijn diepste hartsroerselen aan iedereen openbaren)
Maar ik heb een GROOT probleem waar jullie me hopelijk mee kunnen helpen. Ik heb namelijk een enorm probleem met busschauffeurs.......zodra ik in een bus stap begint het ge*piep* al ze beginnen naar me te knipogen zeggen dingen als "schat" tegen me etc.
HOE KOM IK HIER VANAF?????? HELLUP!!!
Nou Mirjam,
Buschauffeurs, als er iemand een hekel aan buschauffeurs heeft, dan ben ik het wel!
Daarom denk ik dat ik je kan helpen, met alle liefde zou ik je een AK-27 , volautomaat willen leveren om dat gajes te laten dansen tussen de kogels..![]()
Zo, ik moest dit ff kwijt, mijn frustratie komt voort uit het feit dat ik in mn jeugd, ik was 14 jr. door een buschauffeur zeiknat ben geworden.
Ik stond op de bus te wachten , een grote plas lag er voor het bushokje, zeker anderhalve meter breed en een paar meter lang.
Komt de bus er aan gereden, ik vergeet nooit dat hoofd van die vent, hele vervelende grijns op zn gezicht, hij geeft gas i.p.v. dat hij remt, en rijd door die plas heen!!!
Ik was nat tot op mn naad!![]()
Snap je nu waarom ik je aanvoelt? Die grijnzen die ze trekken, de heren chauffeurs, die komen voort uit het feit dat ze thuis veel te kort komen.
Totaal geen humor en ze denken dat ze sexy zijn en zomaar iedereen schat kunnen noemen.
Knipogen mogen ze thuis ook niet, want ook hun vrouwen kunnen er niet meer tegen.
Buschauffeur worden, dat doe je als je overal uitgekakt ben en geen sociaal leven meer hebt.
Dan kom je toch nog onder de mensen, dat is hun gedachte.
In jou geval Mirjam, moet je intercom gebruiken van de bus, roep zo hard als je kan tegen je medepassagiers dat iedereen afscheid moet nemen van de chauffeur omdat hij vandaag voor het laatst is omdat hij 2 jaar moet ‘zitten’ wegens ontucht jegens mede passagiers.![]()
Zeker weten dat je hem nooit meer ziet!
miep19 schreef:oei nu heb ik dus serieus een probleem.
Kheb vorige week een knul ontmoet, die heb ik 2 keer gezien nu, en hij is onwijs leuk.... Maar je kan toch een knul na 2 keer niet zo heel erg leuk vinden????
lampje99 schreef:Daarvoor is "liefde op het eerste gezicht" uitgevonden toch? Je kun iemand toch altijd leuk vinden maar of je na twee keer verliefd kan wezen daar heb ik geen verstand van eigenlijk
columbus schreef:Daphne schreef:Laat ik eens even vertellen hoe het met Ba Mi gaat!Het is alweer een tijdje geleden en in die tijd is er een heleboel gebeurd!
Ba Mi's moeder is een heel vervelende vrouw en natuurlijk was ook Ba Mi weer erg aan zijn moeder gehecht!het zal ook niet waar zijn! Eergisteren heb ik Ba Mi maar gedumpt...
![]()
De mattenklopper, die ik gekocht had om hem los te laten op de moeder van mijn ex van 34 kon ik nog net 1 keer gebruiken!
![]()
En nu maar weer goed uit mn doppies kijken...![]()
Ik hou het denk ik toch maar bij een Nederlander, heb ik ook niet zoveel last van cultuurverschillen!![]()
Nou, dat was het verhaal wel...
Ha Dapne,
We zijn blij dat het goed gaat met je, je leeft!! en hoe!! dat merken we uit je mail, je bent strijdbaar en onafhankelijk, je laat het vlees niet uit je nasi eten!
Die ´bitenlandse´ervaring heeft je goed gedaan, iedereen zou het eens moeten doen!
Maar, doe niet zoals die man die een vrouw ging zoeken op de zuidpool. Hij wilde iets wat niet bestond, een vrouw die niemand anders had, iets unieks. Maar dat bestaat niet, kwam hij achter en is nu gedesillusioneert terug gekomen.
Neem een lekkere, gezonde hollandse knul Daphne!
Gandalf schreef:columbus schreef:Ik was verwonderd, want ik wist niet dat een kus naar aardbei smaakte. Toen voelde ik iets in mn mond, haalde het eruit, het bleek een uitgekauwd stukje kauwgom te zijn, aardbeien kauwgom!
Nu vraag ik mij toch sterk af hoe die aarbeienkauwgom in de mond van de jongen kwam.![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten