Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 09 feb 2004 17:22

oei nu heb ik dus serieus een probleem.

Kheb vorige week een knul ontmoet, die heb ik 2 keer gezien nu, en hij is onwijs leuk.... Maar je kan toch een knul na 2 keer niet zo heel erg leuk vinden????

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 09 feb 2004 17:24

Daarvoor is "liefde op het eerste gezicht" uitgevonden toch? Je kun iemand toch altijd leuk vinden maar of je na twee keer verliefd kan wezen daar heb ik geen verstand van eigenlijk :wink:
Na regen komt zonneschijn!!!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 09 feb 2004 17:32

mirjamvandorp schreef:beste doc's

Na lang tobben en twijfelen stel ik mijn zeer brandende vraag.
Ik had hem al veel eerder moeten stellen maar het leek mij noodzakelijk eerst op de meeting ff gekeken hoe betrouwbaar jullie zijn en dat zag er aardig goed uit :) (Ik ga natuurlijk niet zomaar mijn diepste hartsroerselen aan iedereen openbaren)
Maar ik heb een GROOT probleem waar jullie me hopelijk mee kunnen helpen. Ik heb namelijk een enorm probleem met busschauffeurs.......zodra ik in een bus stap begint het ge*piep* al ze beginnen naar me te knipogen zeggen dingen als "schat" tegen me etc.
HOE KOM IK HIER VANAF?????? HELLUP!!!

Nou Mirjam,

Buschauffeurs, als er iemand een hekel aan buschauffeurs heeft, dan ben ik het wel!
Daarom denk ik dat ik je kan helpen, met alle liefde zou ik je een AK-27 , volautomaat willen leveren om dat gajes te laten dansen tussen de kogels.. :mrgreen:

Zo, ik moest dit ff kwijt, mijn frustratie komt voort uit het feit dat ik in mn jeugd, ik was 14 jr. door een buschauffeur zeiknat ben geworden.
Ik stond op de bus te wachten , een grote plas lag er voor het bushokje, zeker anderhalve meter breed en een paar meter lang.
Komt de bus er aan gereden, ik vergeet nooit dat hoofd van die vent, hele vervelende grijns op zn gezicht, hij geeft gas i.p.v. dat hij remt, en rijd door die plas heen!!!
Ik was nat tot op mn naad! :(

Snap je nu waarom ik je aanvoelt? Die grijnzen die ze trekken, de heren chauffeurs, die komen voort uit het feit dat ze thuis veel te kort komen.
Totaal geen humor en ze denken dat ze sexy zijn en zomaar iedereen schat kunnen noemen.
Knipogen mogen ze thuis ook niet, want ook hun vrouwen kunnen er niet meer tegen.

Buschauffeur worden, dat doe je als je overal uitgekakt ben en geen sociaal leven meer hebt.
Dan kom je toch nog onder de mensen, dat is hun gedachte.

In jou geval Mirjam, moet je intercom gebruiken van de bus, roep zo hard als je kan tegen je medepassagiers dat iedereen afscheid moet nemen van de chauffeur omdat hij vandaag voor het laatst is omdat hij 2 jaar moet ‘zitten’ wegens ontucht jegens mede passagiers. :D

Zeker weten dat je hem nooit meer ziet!
:mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 09 feb 2004 17:34

hahahahahaha okee dit valt dan weer onder humor........ :lol:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 09 feb 2004 18:00

lampje99 schreef:hahahahahaha okee dit valt dan weer onder humor........ :lol:

Dit was geen humor, leedvermaak heet dat :mrgreen: :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

mirjamvandorp
Mineur
Mineur

Berichtdoor mirjamvandorp » 09 feb 2004 18:18

columbus schreef:
mirjamvandorp schreef:beste doc's

Na lang tobben en twijfelen stel ik mijn zeer brandende vraag.
Ik had hem al veel eerder moeten stellen maar het leek mij noodzakelijk eerst op de meeting ff gekeken hoe betrouwbaar jullie zijn en dat zag er aardig goed uit :) (Ik ga natuurlijk niet zomaar mijn diepste hartsroerselen aan iedereen openbaren)
Maar ik heb een GROOT probleem waar jullie me hopelijk mee kunnen helpen. Ik heb namelijk een enorm probleem met busschauffeurs.......zodra ik in een bus stap begint het ge*piep* al ze beginnen naar me te knipogen zeggen dingen als "schat" tegen me etc.
HOE KOM IK HIER VANAF?????? HELLUP!!!

Nou Mirjam,

Buschauffeurs, als er iemand een hekel aan buschauffeurs heeft, dan ben ik het wel!
Daarom denk ik dat ik je kan helpen, met alle liefde zou ik je een AK-27 , volautomaat willen leveren om dat gajes te laten dansen tussen de kogels.. :mrgreen:

Zo, ik moest dit ff kwijt, mijn frustratie komt voort uit het feit dat ik in mn jeugd, ik was 14 jr. door een buschauffeur zeiknat ben geworden.
Ik stond op de bus te wachten , een grote plas lag er voor het bushokje, zeker anderhalve meter breed en een paar meter lang.
Komt de bus er aan gereden, ik vergeet nooit dat hoofd van die vent, hele vervelende grijns op zn gezicht, hij geeft gas i.p.v. dat hij remt, en rijd door die plas heen!!!
Ik was nat tot op mn naad! :(

Snap je nu waarom ik je aanvoelt? Die grijnzen die ze trekken, de heren chauffeurs, die komen voort uit het feit dat ze thuis veel te kort komen.
Totaal geen humor en ze denken dat ze sexy zijn en zomaar iedereen schat kunnen noemen.
Knipogen mogen ze thuis ook niet, want ook hun vrouwen kunnen er niet meer tegen.

Buschauffeur worden, dat doe je als je overal uitgekakt ben en geen sociaal leven meer hebt.
Dan kom je toch nog onder de mensen, dat is hun gedachte.

In jou geval Mirjam, moet je intercom gebruiken van de bus, roep zo hard als je kan tegen je medepassagiers dat iedereen afscheid moet nemen van de chauffeur omdat hij vandaag voor het laatst is omdat hij 2 jaar moet ‘zitten’ wegens ontucht jegens mede passagiers. :D

Zeker weten dat je hem nooit meer ziet!
:mrgreen:

Oke over precies een week ga ik weer een paar busritjes maken en ik ga nu vast moed verzamelen voor deze waanzinnige actie!
He died for me, I life for Him!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 09 feb 2004 18:23

miep19 schreef:oei nu heb ik dus serieus een probleem.

Kheb vorige week een knul ontmoet, die heb ik 2 keer gezien nu, en hij is onwijs leuk.... Maar je kan toch een knul na 2 keer niet zo heel erg leuk vinden????

ha Miep,

Kan wel, kan wel!

Ik vind je leuk
ik vind je leuk
lig met jou in de deuk
zal je wel willen houen
een toekomst met je wille bouwen
maar eerst je beter leren kennen
en me door je laten verwennen
pas dan weet ik of het baat
dat ik met je trouwen gaat
Laatst gewijzigd door columbus op 09 feb 2004 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 09 feb 2004 18:45

lampje99 schreef:Daarvoor is "liefde op het eerste gezicht" uitgevonden toch? Je kun iemand toch altijd leuk vinden maar of je na twee keer verliefd kan wezen daar heb ik geen verstand van eigenlijk :wink:

En daarom is het goed dat je altijd met dat soort vragen bij de Dr.Love terecht kan Lampje :wink:
Wij weten uit ervaring dat je niet met dat soort dingen moet blijven lopen. :D

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 09 feb 2004 18:56

columbus schreef:
Daphne schreef:Laat ik eens even vertellen hoe het met Ba Mi gaat! :mrgreen: Het is alweer een tijdje geleden en in die tijd is er een heleboel gebeurd!
Ba Mi's moeder is een heel vervelende vrouw en natuurlijk was ook Ba Mi weer erg aan zijn moeder gehecht! :cry: het zal ook niet waar zijn! Eergisteren heb ik Ba Mi maar gedumpt... :lol: :oops: De mattenklopper, die ik gekocht had om hem los te laten op de moeder van mijn ex van 34 kon ik nog net 1 keer gebruiken! :mrgreen:
En nu maar weer goed uit mn doppies kijken... :shock:
Ik hou het denk ik toch maar bij een Nederlander, heb ik ook niet zoveel last van cultuurverschillen! :wink:
Nou, dat was het verhaal wel... :mrgreen:

Ha Dapne,
We zijn blij dat het goed gaat met je, je leeft!! en hoe!! dat merken we uit je mail, je bent strijdbaar en onafhankelijk, je laat het vlees niet uit je nasi eten!
Die ´bitenlandse´ervaring heeft je goed gedaan, iedereen zou het eens moeten doen!

Maar, doe niet zoals die man die een vrouw ging zoeken op de zuidpool. Hij wilde iets wat niet bestond, een vrouw die niemand anders had, iets unieks. Maar dat bestaat niet, kwam hij achter en is nu gedesillusioneert terug gekomen.
Neem een lekkere, gezonde hollandse knul Daphne!

Ik ben al hard op zoek...! :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 09 feb 2004 19:06

Lieve lieve Dr Rosekapje

Wat een goed idee zeg van die lift! Ze heeft het ontdekt nu, en komt bijna niet meer van de lift af.
De blauwe plekken zijn bijna weggetrokken en ik word niet meer zoveel geslagen nu.
Alleen nog plat geknuffeld,maar dat is minder pijnlijk al is het soms wel adembenemend.

nog één ding, ik word gek van het liedje wat ze steeds zingt nu, ´Love in the elevator´!
De hele dag door zingt ze dat en ik kan er niet meer tegen.
heeft u een idee?
Uw adviezen zijn beter dan van die 2 prutsers, DrCo en DrVin, maar dat is mijn mening

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 09 feb 2004 19:19

nou ik heb er al helemaal geen verstand van en waarschijnlijk wil ik het ook niet. Krijg ik het ook zo druk als jij! En nee het was geen leedvermaak. Ik zou niet durven, gniffel........ :wink:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 09 feb 2004 19:41

Wat ons opvalt is dat veel mensen goede en minder goede herinneringen bewaren aan hun eerste ‘liefdeskus’.
Niemand is die speciale gebeurtenis vergeten, zelfs tot in details weet men het nog na te vertellen.
Nu hebben we zoveel verhalen gehoord en die mogen niet vergeten worden, dit is echt leuk!
Nu lijkt het ons leuk om al die verhalen te bundelen en te publiceren, hier in de rubriek of in een rubriek over voedsel, want er word nogal eens wat ‘gemorst’ tijdens die eerste kus. :D

We bijten de spits af met een waar gebeurt verhaal, ik ga de hoofdpersoon niet noemen want dat is niet goed voor mij^%^%# zijn imago. :mrgreen:

De titel is ‘mijn eerste kus’

De school was uit, zenuwen gierden door mijn keel. Dit was de dag dat ik voor het eerst een meisje zou kussen. Het was al min of meer afgesproken dat we het zouden doen, zoenen bedoel ik dan.
Na een kwartiertje fietsen kwamen we in ‘bosrijk’gebied, mooie laantjes, paden en mooie stille plekjes. We zagen een bankje staan en besloten te gaan zitten. Nu moest het gebeuren!
Mijn hart bonkte in mijn keel, ik draaide maar wat en streelde wat door mijn vriendinnetje’s haren. Dat durfde ik nog wel, ik was heel stoer natuurlijk.
Maar na 20 minuten draaien, moed verzamelen ,niets zeggen en een beetje giechelen boog ik me met mijn lippen naar haar toe. Ze zag het niet want ze draaide net om, er liep een haasje!
Snel trok ik mijn getuitte lippen in en ging weer recht zitten.
Opnieuw moed verzamelen, het haasje deed waar het goed in was, spelen met andere haasjes ( ) :mrgreen: en ik pakte haar hoofd, trok het zachtjes naar me toe en wilde haar kussen. Met een hoofd zo rood als een kroot , ogen gesloten, drukte ik mn lippen op de hare….
Dat dacht ik tenminste, het bleek een gedeelte van haar neus te zijn. foutje, kan gebeuren. :oops:
5 minuten later een nieuwe poging. Dat ging goed! Heel zacht, zoet en warm. Echt een goede herinnering.
Nu was het hek van de dam en we namen het er goed van.
Na 10 minuten vonden we het goed en stapten op de fiets. Ik was verwonderd, want ik wist niet dat een kus naar aardbei smaakte. Toen voelde ik iets in mn mond, haalde het eruit, het bleek een uitgekauwd stukje kauwgom te zijn, aardbeien kauwgom!
Dat was wel een domper, want iedere keer als ik aardbeien vla , aardbeien of een aardbeien snoepje eet moet ik weer denken aan dat stukje kauwgom, en niet aan die zoen.

Heeft u ook zo’n verhaal, mail het of stuur het per p b naar ons, dan publiceren wij het, natuurlijk anoniem!

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 09 feb 2004 20:03

columbus schreef:Ik was verwonderd, want ik wist niet dat een kus naar aardbei smaakte. Toen voelde ik iets in mn mond, haalde het eruit, het bleek een uitgekauwd stukje kauwgom te zijn, aardbeien kauwgom!

Nu vraag ik mij toch sterk af hoe die aarbeienkauwgom in de mond van de jongen kwam. :wink: :mrgreen:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 09 feb 2004 20:08

Gandalf schreef:
columbus schreef:Ik was verwonderd, want ik wist niet dat een kus naar aardbei smaakte. Toen voelde ik iets in mn mond, haalde het eruit, het bleek een uitgekauwd stukje kauwgom te zijn, aardbeien kauwgom!

Nu vraag ik mij toch sterk af hoe die aarbeienkauwgom in de mond van de jongen kwam. :wink: :mrgreen:

dat staat er niet bij :oops: maar ik denk zeker te weten dat het ' overgeheveld is :oops:

Toch heb ik het idee dat je probeert door deze vraag achter de identiteit te komen van de schrijver, of niet Gandalf :?: :wink:

héhé
Verkenner
Verkenner

liefde

Berichtdoor héhé » 09 feb 2004 20:50

hè effe een vraagje?
Als je je vriendin graag wilt koppelen en ze wil niet. Maar eigenlijk ook wel. Hoe los je zo iets op?
:roll:
Jezus is de waarheid en het leven

Terug naar “Archief”