dus allemaal aan de jemakodoeken!

Moderator: Moderafo's
sis schreef:Ben blij dat ik nog geen eigen huis heb!
Ik werk af en toe in de thuiszorg, huishouding... wat een bende tref je bij sommige mensen aan!Dan zou ik het liefst een dag lang door het hele huis stormen met een afvalzak, water en stofzuiger.
Schipje schreef:Weet iemand hoe je nu snel, makkelijk EN streeploos en dan ook echt streeploos de ramen schoonmaakt? Ik doe het zeer weinig omdat ik m'n ramen gewoon niet vies vinden ik heb denk niet de goede materialen want ze worden niet echt brandschoon...
![]()
MissF schreef:. Terwijl ik normaal gesproken maximaal 3 wassen per week heb. Dat wordt strijken binnenkort
MissF schreef:Mijn wasmachine heeft 4 weken in de schuur gestaan, omdat de cv in de bijkeuken heel erg lekte, en dat maar niet verholpen werd. Nu is dat ding gemaakt, en staat mijn machientje weer netjes in de bijkeuken. Echt lastig, zo zonder. Ik deed af en toe een wasje tussendoor bij mijn ouders, maar er ligt nu zo'n berg dat ik gister nog een Jurianwas bij mijn ouders heb gedaan, hier 1 witte, nu zit er weer een witte in, en er wachten nog 2 of 3 bonte. Terwijl ik normaal gesproken maximaal 3 wassen per week heb. Dat wordt strijken binnenkort
paprikameisje2 schreef:als ik de bedden was heb ik er al drie!
jamillah schreef:Kleine machine?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten