Vrijgezellen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mw
Moderator

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor mw » 24 feb 2010 20:25

Haha, gewoon mooi uit laten bloeien :mrgreen:

Ligt eraan hoe goed je diegene kent. Is het opvlakkig dat zou ik met een mailtje volstaan, ken je hem goed dat zou ik het hem persoonlijk vertellen. Moeilijk, maar werkt wel verhelderend.

Maarre... die andere 3 waren dus wel gewenst. Zoveel stille aanbidders of 1 gulle aanbidder?
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Rijnmond
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Rijnmond » 24 feb 2010 22:04

*ziet filia met 3 man op een date gaan*

:-oo

filia
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor filia » 24 feb 2010 22:07

Mortlach schreef:
filia schreef:Wel lastig dilemma: wat doe je met een ongewenste roos? :-k

Gewoon in de kliko ermee :mrgreen:

Haha, was mijn eerste ingeving, tot ik bedacht dat de roos er ook niets aan kon doen. Dus toen heb ik em maar beneden in de woonkamer laten staan, wat voor leuke gesprekken heeft gezorgd. :mrgreen: De gever weet inmiddels wel hoe ik erover denk, hoor. ;)
A mind is like a parachute. It doesn't work if it's closed.

filia
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor filia » 24 feb 2010 22:12

mw schreef:Maarre... die andere 3 waren dus wel gewenst. Zoveel stille aanbidders of 1 gulle aanbidder?

Nee, lieve vriendinnen die weten hoe serieus ik valentijn neem. Ze hadden alleen nooit kunnen bedenken hoeveel verwarring het uiteindelijk op zou leveren in combinatie met de 4e roos, ik wist echt niet meer wat ik moest denken... :lol:
Rijnmond schreef:*ziet filia met 3 man op een date gaan*

:-oo

Rijnmond is vast bijziend, filia vindt 1 man tegelijk al ingewikkeld genoeg. :-oo

Rijnmond
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Rijnmond » 24 feb 2010 22:20

Helaas ken ik vrouwen die daar anders over denken... :-k

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 24 feb 2010 23:27

filia schreef:... vindt 1 man tegelijk al ingewikkeld genoeg. :-oo

Krijg je me zulke ingewikkelde wezens als mannen :mrgreen: 8)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

filia
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor filia » 24 feb 2010 23:30

mw schreef:

JA! Een medestander! =D> Kun je er misschien wat meer over vertellen? :mrgreen:

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 24 feb 2010 23:39

mw schreef:

En we zijn zo makkelijk in de omgang: regelmatig eten erin stoppen, zo nu en dan wat zwaars laten tillen en dan een aai over de bol of sex (hangt van je huwelijkse staat af he ;-) )
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 24 feb 2010 23:41

Haha... maar zo werkt het met daten niet :-k

filia
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor filia » 25 feb 2010 11:09

Mortlach schreef:
mw schreef:

En we zijn zo makkelijk in de omgang: regelmatig eten erin stoppen, zo nu en dan wat zwaars laten tillen en dan een aai over de bol of sex (hangt van je huwelijkse staat af he ;-) )

Weet je wat Blaise Pascal zegt? Vrouwen zien graag een zekere zwakheid en tederheid bij mannen. En dit is volgens mij de gevoeligste plek waarop men hen winnen kan. Die man had er iets van begrepen. ;) Want wat moet een vrouw nu met een zwarebankenversjouwendealleseter? Dat kan pa, broerlief of de buurman ook nog wel...

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 25 feb 2010 11:24

en vervolgens de man passeren als er inderdaad eens een bank versjouwd moet worden? Nee, dat zal goed zijn voor het zelfbeeld van manlief...

filia
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor filia » 25 feb 2010 13:27

Mortlach schreef:en vervolgens de man passeren als er inderdaad eens een bank versjouwd moet worden? Nee, dat zal goed zijn voor het zelfbeeld van manlief...

Natuurlijk mag manlief dat dan doen, en dan ben ik er ook heus wel blij mee & trots op. ;) Maar wat ik probeer te zeggen -en ik vermoed dat je dat best snapt- is dat wij vrouwen meer nodig hebben van manlief dan sjouwen & eten... En daar willen we dan niet om vragen, dat moettie spontaan doen. :P

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 25 feb 2010 22:05

filia schreef:Natuurlijk mag manlief dat dan doen, en dan ben ik er ook heus wel blij mee & trots op. ;) Maar wat ik probeer te zeggen -en ik vermoed dat je dat best snapt- is dat wij vrouwen meer nodig hebben van manlief dan sjouwen & eten... En daar willen we dan niet om vragen, dat moettie spontaan doen. :P

Ah, ja, daar heb ik tijdens mijn relatie heel snel een einde aan gemaakt. Mannen kunnen geen gedachten lezen. Als je wil dat ie iets doet, dan moet je dat zeggen. En dan niet "Zou je misschien, als je zin hebt, een keertje, eventueel [vul maar in]" zeggen als je "ik zou het fijn vinden als je nu [vul maar in]." Dat is niet onaardig of "bitcherig", dat is gewoon duidelijkheid. Gemengde signalen. Niet doen!

Ik heb regelmatig tegen mijn vriendin gezegd "Ja, ik merk wel dat je me een subtiele hint probeert te geven, maar zeg nou maar gewoon wat je wilt, dat is voor ons allebei beter." Ik heb ook wel eens gezegd dat ik het helemaal niet erg vond om voor haar door allerlei hoepeltjes te springen, maar dat ik niet zelf zou gaan raden waar die hoepeltjes precies hingen.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 25 feb 2010 23:44

Ja, daag. Ik ga een man niet allemaal voorkauwen wat hij moet doen. Ik vraag wel bijv.: wil je even voor mij stofzuigen, of: ik zou het fijn vinden dat je me nu gewoon even met rust laat.
Maar ik ga niet zeggen wanneer ik behoefte heb aan een compliment, een lief woordje of wat dan ook want dat moet spontaan komen. Hinten hou ik zowiezo niet van.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 26 feb 2010 00:35

mw schreef:Ja, daag. Ik ga een man niet allemaal voorkauwen wat hij moet doen. Ik vraag wel bijv.: wil je even voor mij stofzuigen, of: ik zou het fijn vinden dat je me nu gewoon even met rust laat.
Maar ik ga niet zeggen wanneer ik behoefte heb aan een compliment, een lief woordje of wat dan ook want dat moet spontaan komen. Hinten hou ik zowiezo niet van.

Nee, uiteraard moet je elkaar daarin wel een beetje aanvoelen, dat soort dingen moeten inderdaad wel spontaan komen. Wat dat betreft zijn we het dus eens. Maar het feit blijft dat wij mannen geen gedachten kunnen lezen. Ik wil wel zeggen dat ik een keer erg boos ben geworden toen mijn vriendin de was die ik gevouwen had opnieuw ging vouwen omdat ik het niet goed (lees: zoals zij het altijd deed) had gedaan. Daar was ik dus direct klaar mee. Dan moet je A) mij precies uitleggen hoe je het wilt hebben, B) mij nooit meer vragen de was te vouwen als je dat niet wilt uitleggen en ik "vanzelf maar moet weten" hoe je het wil hebben, of C) gewoon accepteren dat ik was anders vouw dan je gewend bent. Gelukkig zag mijn vriendin destijds ook wel in dat C eigenlijk de enige reeele optie is.

Terug naar “Archief”