Moderator: Moderafo's
meissie88 schreef:Eh...de Loperamide doet z'n werk...En waarschijnlijk iets té goedWas vanmiddag toch in het ziekenhuis, dus gelijk even gevraagd wat ik moest doen...Assistente zou de arts vragen, en die ozu me terug bellen...Maar tot nu toe niks gehoord...
Maar buikpijn en misselijk ben ik niet echt meer geweest...Waarschijnlijk hadi k te weinig water gedronken voor ik de medicijnen innam...
mw schreef:meissie88 schreef:Eh...de Loperamide doet z'n werk...En waarschijnlijk iets té goedWas vanmiddag toch in het ziekenhuis, dus gelijk even gevraagd wat ik moest doen...Assistente zou de arts vragen, en die ozu me terug bellen...Maar tot nu toe niks gehoord...
Maar buikpijn en misselijk ben ik niet echt meer geweest...Waarschijnlijk hadi k te weinig water gedronken voor ik de medicijnen innam...
Pas met loperamide a.u.b. wel goed op. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je straks verstopt zit en met een ileus in het ziekenhuis ligt. Blijf goed drinken en in beweging. En merk je dat je aan het verstoppen bent neem het dan liever een dag ( of meer) niet in.
*Annette* schreef:Wel fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt, het is belangrijk dat jij degene bent die het begrijpt en ermee kunt instemmen. Hopelijk mogen de medicijnen aanslaan en heb je en stuk minder last van je darmen. Moet je over 2 maanden dan weer terug komen? Succes ermee!
Meissie88; Hoe gaat het nu? Het is waarschijnlijk dan ook uitvinden wat je wel en niet kunt verdragen. Is is bloeddruk weer wat gezakt?
meissie88 schreef:@ Mortlach: Das naar zeg dat je zo uit moet proberen!! Nog niet langs de huisarts geweest? En een toetje neem ik ook maar zeldenAls ik dat doe, dan is het weer rennen geblazen, want dan wissel ik warm/koud te snel af!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten