er schieten vast vragen in jullie hoofd van hoe doe ik dit?
Het eerste wat je moet doen is:
Je bekeren en je leven over te geven aan Jezus/God.. en je moet Jezus Christus acepteren in je leven..
doe dit in gebed, nadat je dit gedaan heb, leg je jou verleden van kind tot het moment van bekeren neer bij Jezus.. Vertel elke ervaring hoe pijnlijk hoe moeilijk en hoe zorgwekkend ze ook zijn of waren aan Hem. Vergeef daarna je zonden.. je zonden tegenover andere en vooral niet te vergeten je eigen zonden tegenover jezelf!. En Vraag daarna de Heilige geest in jou leven…
Nu heb je de stap genomen tot bekering.. en nu heb je al een groot deel overgegeven aan God/jezus.. !
Nu kom je bij de volgende stap:
Leven in een overgave met God! Door zorgeloos te leven
Ik zal jullie nu wat vertellen over me eigen ervaring hiermee:
Er kwam een moeilijke situatie op mijn pad, ik maakte me veel zorgen om deze situatie.. en zoals ik mijn leven overgeven had, had ik meteen het idee van Ik moet bidden voor deze situatie! Dus ik legde het voor aan God en ik kwam met me probleem in gebed Naar Hem toe, en legde dit voor de voeten van Hem neer, nadat ik dit verteld heb luchte me dat op! En voelde me er fijn onder
alleen wat ik dus deed ik had mijn situatie uitgelegd en neergelegd voor God.. en God heeft me situatie gehoord en stond met open armen om deze situatie te behandelen, maar ik nam de situatie direct voor Gods neus weer mee terug en begon als belemmering tegen Gods hulp te handelen.. ik ben dus op pad gegaan om een oplossing te zoeken voor mijn probleem.. en na 3 tot 4 dagen tevergeefs gezocht te hebben naar een oplossing.. wist ik het niet meer en ik was zegmaar boos op God dat hij me niet geholpen heb.. daarna heb ik het echt aan God kunnen geven ik zij: God doet u het maar ik weet het niet meer!! En toen kon God zich over de situatie buigen.. wand ik had die situatie echt overgegeven in plaats van voor te leggen.. Daarna in een korte tijd was de situatie opgelost! En ik hoefde er niks voor te doen.. mijn ogen waren direct geopend met het idee van: Wat ben ik toch stom geweest!!..
Maar het is ook heel menselijk dat ik dat ook gedaan heb omdat wij mensen controlefreaks zijn, alles wat buiten onze controle ligt is een Ranp en een groot probleem! Dan moet je God ook erbij halen om je problemen over te geven of advies en leiding door dat probleem te vragen.
Daarna heb ik vaker situaties meegemaakt en het bij God neergelegd! en direct los gelaten in vertrouwen dat God er wel een goede oplossing voor heeft! Maar als je de situatie wel aankan, in sommige gevallen een kleine situatie zoals: zoals mensen helpen met een probleem of een moeilijke situatie op het werk.. “Vraag dan Gods raad en leiding om die problemen op te lossen door middel van vertrouwen in de Heer en besturing van de heer!" Leg het probleem dan gewoon voor en vertrouw op Hem! Dat werkt! (en het geeft rust dat je niet alleen staat in die situatie wand Hij zal naast je staan om je de goede weg te wijzen) “Daar heb je voor gebeden!”
Veel moeilijke situaties waarin je het egt niet weet moet je overgeven! En daar laten! Zoals mensen die ziek zijn.. Wij als mens kunnen dat niet genezen! Of een examen die jij moet afleggen over de volgende dag bijv, je maakt je er zo’n zorgen over of het wel goed zal komen! Dan is het tijd om over te geven aan God!! Dat vraagt Hij ook van jou.
Wees dus gerust beste lezers..
God vraagt niet van jullie om een grote tas vol zorgen te dragen die 10 keer zo groot is als je eigen lichaamslengte.. daarom laat je zorgen los.. en begin elke dag met een leeg rugzakje.. en vul die met dingen die je meemaakt die dag en stort hem leeg bij God voordat je aan je nachtrust begint ! anders kan je egt niet slapen

Dat is zorgeloos leven! En het werkt! Vertrouw geef over en wees vrij !
Gods zegenen beste lezers..
God zorgt voor jou!
Nog een motivatie hiervoor! Van God
--------------------------------------------------------
-Om niet te vergeten
Vandaag neem Ik al je problemen voor mijn rekening.
Onthoud alsjeblieft goed dat Ik daarbij je hulp niet nodig heb.
Mocht de boze je toevallig opzadelen met een situatie die je niet
aankunt, probeer dan niet die toch zelf op te lossen.
Doe hem maar gewoon in de KVJ (klussen Voor Jezus) - postbak.
Hij zal behandeld worden op Mijn tijd, niet de jouwe.
Ligt het probleem eenmaal in deze bak, laat het dan daar en probeer
niet het er weer uit te halen.
Vasthouden of eruit halen vertraagt de oplossing van je probleem.
Als het een situatie is die je wèl aankunt, vraag Mij dan om raad.
Dit om zeker te weten dat je de juiste oplossing hebt gekozen.
Omdat ik sluimer noch slaap, hoef jij verder niet wakker te liggen.
Ontspan dus maar, Mijn kind.
En als je me nodig hebt, dan ben Ik maar één gebed bij je vandaan....
Prettige dag!
Ik hou van je, GOD
Motivatie nummer
http://www.youtube.com/watch?v=MsSX9830r3Q
Manuel van dalen.