Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:Wij zijn verloofd zonder dat daar een direct huwelijkaanzoek aan vast zat. We hadden samen een dag uit gekozen, zijn uitgegaan en hebben de ringen bij elkaar omgedaan. het is maar net wat jezelf wilt. Ander halve week terug heeft hij mij een huwelijksaanzoek gedaan terwijl wij al ander half jaar verloofd zijn.
Gerdien B. schreef:uiteindelijk hebben we dezelfde intentie met verloven. Bij ons is het een opstap naar het huwelijk. Je laat blijken dat we bezig gaan om ons huwelijk voor te bereiden. Bij ons heeft dat door omstandigheden alleen nog wel 2 jaar geduurd voor dat we werkelijke kunnen trouwen.
Daarbij was het huwelijksaanzoek nu niet gepland en voor mij totaal onverwacht. Dat vind ik toch echt het leukst.
Pjotr1992 schreef:Verloven hoeft ook niet meteen met het huwelijksaanzoek te maken te hebben he,mijn ouders hadden een jaar verkering toen verloofde ze al,en 5 jaar later trouwde ze. Ja,oke,mijn vader studeerde nog,dus er zat wel een reden aanvast,maar toch.
meissie88 schreef:Wij kunnen totaal nog geen trouwdatum plannen...het is wachten tot m'n vriend weer vast werk heeft, en dus niet langer meer bij een uitzendbureau, en dan gaat 't waarschijnlijk snel, als we 't rond kunnen krijgen![]()
Dus áls we gaan verloven, hebben we nog geen vaste trouwdatum, maar we houden het maar op 'z.s.m.''
Marnix schreef:meissie88 schreef:Wij kunnen totaal nog geen trouwdatum plannen...het is wachten tot m'n vriend weer vast werk heeft, en dus niet langer meer bij een uitzendbureau, en dan gaat 't waarschijnlijk snel, als we 't rond kunnen krijgen![]()
Dus áls we gaan verloven, hebben we nog geen vaste trouwdatum, maar we houden het maar op 'z.s.m.''
Het kan wel, je hebt alleen iets minder zekerheid nu en daarom doe je het niet. Dat is wat anders. Als je wil kan al best een trouwdatum plannen... maar bij een uitzendbureau verdien je ook geld en dan kan je ook wel een huisje huren.Maar ik kan wel begrijpen dat je dat niet doet.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten