hier is er 1kg af in 2 weken!
Moderator: Moderafo's
kirsten schreef:*Annette*, misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar kan je niet proberen als je je niet lekker in je vel zit je op een andere manier dat te uiten? Bijvoorbeeld enorme schoonmaak houden, jezelf proberen te verwennen met een goed boek, tut avondje?
Marnix schreef:p.s. doen de dames hier hieraan sporten? Ik merk wel dat vrouwen als ze willen afvallen vaak zich beperken tot niet snoepen, minder calorieen eten... maar er niet bij gaan sporten.... en dan denk ik wel eens: Pff, voor je je helemaal uithongert, begin eens met lekker sporten... dat helpt ook, ga je je lekkerder van voelen, krijgt een betere conditie etc.
Annette, je kan idd dan beter "gezonde snacks" pakken... maar een BMI van onder de 20... misschien moet je dan juist wat meer eten? Als je onder de 20 zit moet je meestal niet verder afvallen...
nonno schreef:Ik probeer 3 keer in de week te sporten. Meestal lukt dat wel, behalve als ik nachtdiensten heb, dan ben ik te brak om iets te doen.
Heb een paar keer zumba gedaan (over heupdraaien gesproken..) en de rest fitness voornamelijk cardio en sinds kort ook begonnen met trainen van spieren. Wil zeker nog eens spinning proberen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten