Draagt de mens het beeld van God of is de mens het beeld van God?
Wat denken jullie?
Moderator: Moderafo's
keessie schreef:Draagt de mens het beeld van God of is de mens het beeld van God?
Wat denken jullie?
keessie schreef:Draagt de mens het beeld van God of is de mens het beeld van God?
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
JeeWee schreef:het doet me pijn dat zo'n respectloze en godonterende tekst van Youp van 't Hek hier staat...
JeeWee schreef:het doet me pijn dat zo'n respectloze en godonterende tekst van Youp van 't Hek hier staat...
keessie schreef:Maar als de mens het beeld van God zou dragen is het toch ook mogelijk dat de mens daarnaast nog meerdere beelden draagt?
Antoinette schreef:keessie schreef:Maar als de mens het beeld van God zou dragen is het toch ook mogelijk dat de mens daarnaast nog meerdere beelden draagt?
Waar denk je dan aan?
keessie schreef:Antoinette schreef:keessie schreef:Maar als de mens het beeld van God zou dragen is het toch ook mogelijk dat de mens daarnaast nog meerdere beelden draagt?
Waar denk je dan aan?
Ik vind het een lastig onderwerp. Maar als ik zou aannemen dat de mens het beeld van God zou dragen is het dus ook mogelijk dat de mens daarnaast nog meerdere beelden draagt. Dus dan is het eventueel mogelijk dat een mens drager is van Gods beeld maar daarnaast bijv. ook het beeld van de satan kan dragen. Maar dit lijkt me onmogelijk omdat deze twee niet samen gaan. Dan kom ik dus uit dat de mens het beeld van God is zodat het dragen van andere beelden uitgesloten wordt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten