Wij hebben het nog niet eerder gedaan, met Jurian op wintersport, mijn man wil heel erg graag dit jaar wel gaan. Maar ik wilde alleen met mensen die ook een klein kindje hebben, of met iemand die niet gaat skieen ofzo. Mijn man is namelijk een enorme liefhebber van snowboarden, en ik vind het sneu als hij steeds op Jurian zou moeten passen. Ik vind snowboarden een drama, skieen toch nog nooit geprobeerd, maar dan zou ik de hele week alleen met Jurian zijn in een hotel, daar heb ik geen zin in. Nu gaan we waarschijnlijk binnenkort een weekendje naar winterberg met mijn schoonouders, schoonzus en zwager met kids en eventueel een stel van mijn vrienden. Mijn schoonmoeder skiet sowieso niet, dus die wil best oppassen en met Jurian wandelen in de sneeuw, en ik kan dan mooi skieen leren met mijn nichtjes.
@AG, mooie uitnodiging!
@ajl, wat knap van Hugo zeg! En heerlijk voor jou denk ik

Jurian kan ook heel lang zelf spelen, maar niet als er iemand in de buurt is. Dan blijft hij hangen aan me en aandacht vragen. Maar als hij zin heeft, kan ik hem in het nieuwe huis zo op zijn eigen kamer zetten, waar genoeg speelgoed is, en dan speelt hij daar zo 2 uur achter elkaar mee. Dan even samen spelen, en dan weer een uur. Maar dat is niet altijd, soms heeft hij er gewoon geen zin in.
Hij is ondertussen wel bezig zijn dutje te verlengen. Hij slaapt steeds vaker 1 keer per dag en dan 3 uur lang. Dat is echt ideaal. Alleen haalt hij het net niet tot het middageten, dus om half 12 is hij gevloerd. Maar dat geeft niet zo, dan eten we gewoon samen als hij uit bed komt en krijgt hij 's morgens een extra rijstwafel of korstje brood ofzo. Hij is dan ook rond half 7 echt moe, en dan kan hij er weer in. Veel makkelijker als dat onregelmatige.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...