@sterretje, het zal wel aan weer liggen, hier hetzelfde. Heel de tijd op schoot en knuffelen. Erg gezellig, maar niet de hele dag door
@laura, haha, hij heeft er zin in, heerlijk toch dat hij goed eet

Fijn dat het met de heupjes van Sylke alles goed was!
Volgens mij begint Jurian een beetje verlaat met eenkennigheid of verlatingsangst ofzoiets. Gister waren we bij vrienden, en ik liep even naar de auto om zijn bedje te pakken, toen was hij helemaal overstuur, terwijl mijn man er ook gewoon bij was. Pas toen ik terug was kalmeerde hij weer. En nu wil hij ook continu bij me zijn. Maar gelukkig gistermiddag ook bij mijn man, die hebben samen een uur lang op de grond zitten spelen, toen ik naar de kerk was, heerlijk, ze genoten er allebei van

Hij staat nu vaak los, en pakt ook vanuit staand iets van de grond en gaat dan weer rechtop staan, maar lopen durft hij nog niet, hij laat zich dan weer op zijn gat of handen en knieen vallen. Dus ik denk dat hij het niet gaat redden voor zijn eerste verjaardag, wat ik eerder wel dacht omdat hij al best snel stond en langs de tafel liep. Nouja, hij mag het lekker op zijn eigen tempo doen

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...