Refowebkids deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

gempa
Kapitein
Kapitein

Re: Refowebkids deel 9

Berichtdoor gempa » 04 jan 2010 10:53

zooo zeg, :shock: dat kan toch niet, hier hebben ze mx op 26 leerlingen, en dat is al heeel veel, in 1 klas, arme juf en arme kindjes

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 jan 2010 11:08

ze hebben er dan nu wel sinds vandaag een klasse-assistent bij.. maar dan nog.. het is echt veel te klein daar..

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 04 jan 2010 12:16

tja, tis eenmaal de realiteit! wees blij dat hij al die tijd wel een fijne groep heeft gehad! hie is het standaard dat de klassen boven de 30 zitten! hopelijk vinden ze na de zomervakantie een andere oplossing!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 jan 2010 12:18

de hoeveelheid vind ik nog het minst erge.. maar de ruimte die ze hebben.. en dat terwijl er een groter lokaal leeg is

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 04 jan 2010 12:18

Groep 0 ?? Bestaat dat ook al dan?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 jan 2010 12:57

dat zijn bij ons op school de kinderen die in januari beginnen..

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 04 jan 2010 13:34

Volgens mij hebben de meeste scholen wel groepen 0. Hier in de regio in ieder geval allemaal.
Afbeelding

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 04 jan 2010 14:25

@TJ, dat lijkt me erg vervelend, als je je kind dan niet met een prettig gevoel daar achter kunt laten.. Balen!
Hier zijn voor de school die we voor Timon op het oog hebben nieuwbouwplannen, maar die zijn er al jaaaaren, ben benieuwd of die school er staat als Timon straks naar school moet (he bah.. moet ik nog niet aan denken eigenlijk :roll: )

Vanmorgen de uitslag van de heupfoto van Sylke gehad: gelukkig is alles in orde. Dat hadden we ook eigenlijk wel verwacht, maar is toch fijn om te horen.

Ghe, had hier vanmorgen nog een lekker gevalletje. Timon en Sylke zaten lekker samen in bad, totdat het water rondom Sylke ineens van kleur veranderde :roll: 8-[ Dat werd dus een dubbele badbeurt :wink:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 04 jan 2010 16:00

Fijn Haai, dat alles goed mag zijn met Sylkes heupjes!
Zoonlief heeft net als tussendoortje op: beker melk, 3 crackers, 2 mandarijnen, een handvol rozijnen, een fruitstick en een Danoontje :shock: Hij loopt de laatste dagen alleen maar om KAA te roepen (officieel kaas, maar alles wat eetbaar is is goed). Denk dat hij weer aan het groeien is!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 04 jan 2010 16:52

Fijn Haai dat alles goed is met Sylke!

Groep 0 is iets dat voor mij vanzelfsprekend is..
Maar de school waar we Anna Sofie (ooit...) heen willen doen loopt naar mijn
idee achter met dit soort dingen. Leerlingen werken niet met taken, niet op eigen niveau enz.
Dat vind ik wel lastig.. Maar misschien veranderen ze komende 3 jaar;-) Ze hebben het Bas project al dus stap 1;-)

LauraC: geef het arme kind een kilo kaas aan het begin van de dag :mrgreen: =D>

Hier een jengeldag... (ikzelf een happydag want de school start pas morgen dus ik heb voor mijn gevoel een halve week vakantie;-) -werk maandag en woensdag en dus vandaag vrij.. en donderdag van mijn studie vrij omdat ik vrijstelling voor dat vak heb :-oo -)
Anna Sofie moet denk ik bijkomen van een drukke week vol logees, logeerpartijen enz..
Ze jengelt veel en wil erg graag bij mij zitten. Ze loopt de hele dag boekjes bij me te brengen, wil steeds knuffelen en wil niet in de box....
Time flies when you have none!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 jan 2010 17:05

@sterretje, het zal wel aan weer liggen, hier hetzelfde. Heel de tijd op schoot en knuffelen. Erg gezellig, maar niet de hele dag door ;)
@laura, haha, hij heeft er zin in, heerlijk toch dat hij goed eet :D
Fijn dat het met de heupjes van Sylke alles goed was!

Volgens mij begint Jurian een beetje verlaat met eenkennigheid of verlatingsangst ofzoiets. Gister waren we bij vrienden, en ik liep even naar de auto om zijn bedje te pakken, toen was hij helemaal overstuur, terwijl mijn man er ook gewoon bij was. Pas toen ik terug was kalmeerde hij weer. En nu wil hij ook continu bij me zijn. Maar gelukkig gistermiddag ook bij mijn man, die hebben samen een uur lang op de grond zitten spelen, toen ik naar de kerk was, heerlijk, ze genoten er allebei van :D

Hij staat nu vaak los, en pakt ook vanuit staand iets van de grond en gaat dan weer rechtop staan, maar lopen durft hij nog niet, hij laat zich dan weer op zijn gat of handen en knieen vallen. Dus ik denk dat hij het niet gaat redden voor zijn eerste verjaardag, wat ik eerder wel dacht omdat hij al best snel stond en langs de tafel liep. Nouja, hij mag het lekker op zijn eigen tempo doen :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 04 jan 2010 17:10

Leuk he, dat eenkennige :shock: :? Ik zou niet willen zeggen dat het verlaat is hoor, MissF. Ik dacht zelf dat Michael er nooit last van zou krijgen maar hij heeft het nu dus wel (dubbel misschien omdat papa weg is), net voor zn 2 jaar. Ik word er soms wel een beetje kriegel van.
@Sterretje: Hahaha, een kilo kaas 's ochtends vroeg...ik denk niet dat hij zal klagen eerlijk gezegd. Een echte Hollandse kaaskop :mrgreen: dus!!!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 04 jan 2010 17:19

TJ, hier straks twee kleuterklassen van 37 leerlingen. Christiaan zit ook in 1 van die klassen. Hier hebben ze combinatieklassen 0,1,2. Ik vind het leeftijdsverschil enorm. Ook vind ik het tot nu toe nog niet lekker lopen.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 04 jan 2010 18:39

PFff drama's zeg op sommige scholen. 37 kids is wel heel veel. Als je die samenvoegt en er dan 3 van maakt krijg je ook genoeg geld...!
Als de klassen heel klein uitgaan vallen snap ik het wel, maar het is wel heel vol zeker als er een kleine ruimte is en het niet lekker loopt. Ook niet relaxed voor de juffen. Een beetje aandacht voor de kids is ook wel lekker.....!
Zeker als ze klein zijn en ze net op school komen.
Gaan ze niet op korter termijn een nieuw iemand voor de 0 groep zoeken TJ?

Eenkennigheid komt volgens mij bij iedereen op een ander moment.
Mijn nichtje ist opt moment ook (17maand) en het dochtertje van m'n collega is het nu pas met (21 maanden)
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 04 jan 2010 19:56

Hij is trouwens een echte knuffelkont. Hij is dol op kusjes geven en krijgen. Er wordt hier heel wat afgeknuffeld :mrgreen:[/quote]

de beste manier om te groeien en groot te worden! :wink:

Terug naar “Archief”